2010/12/27

Zmiana proxy

Pytacie o zmianę proxy... Ja mam tylko Mozille Firefox więc tylko taką instrukcję mogę zrobić.

Oto ona:

1. Kliknij na Narzędzia - Opcje - Zaawansowane - Sieć

2. Kliknij na Ustawienia

http://img84.imageshack.us/img84/4875/34748930.png

3. Zaznacz "ręczna konfiguracja proxy" , w pierwsze okienko wpisz proxy (to które jest podawane przy darmówkach itp.) i kliknij OK

http://img340.imageshack.us/img340/1438/58642136.png

4. Gdy zniknie jedno okienko, w tym drugim też kliknij OK.

http://img109.imageshack.us/img109/1594/93246941.png

5. Gdy już skończysz korzystać z proxy, pamiętaj aby zmienić z powrotem na "Bez serwera proxy"(i dalej kliknąć OK i OK)

http://img163.imageshack.us/img163/7553/12042729.png

35 komentarzy:

  1. ja wiedziałam,ale fajna instrukcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez umiem i umialam. a moze powiesz jak sie robi to takie, yyy ze jest obrazek, a jak sie w niego klika to wchodzi sie na jakas strone, takie jak Ty i Ola macie pod REDAKTORKI, w pasku bocznym?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie jak wyczyścić historie przeglądarki ????

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie jak zrobić taki obrazek z linkiem . Albo jak zrobić taką stronę jak u Was jest np. "regulaminy,cennik reklam ..." wiem tylko ,że to trzeba wejść w dodatki na bloga ale tam jest sama strona główna ale ja nie wiem jak dodać jeszcze jedną inną.

    Anusinia555

    OdpowiedzUsuń
  5. gerl56 - shift + ctrl + delete w tym samym czasie

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że zamieściłaś te informacje ;) Mogłabyś zrobić dodatkowe okienko ( tam gdzie są: REGULAMINY; CENNIK REKLAM; DARMÓWKI i tak dalej) z napisem pomoc lub coś w tym stylu.
    Zamieściłabyś tam te 3 posty. Dodatkowo każdy mógłby Cię o coś zapytać w razie jakiś wątpliwości ;P

    To jest moja propozycja. I tak zrobisz jak uważasz.
    Dziękuję za rady _Magdusia_

    OdpowiedzUsuń
  7. to wiedziałam ale bardzo fajna instrukcja i wgl.

    OdpowiedzUsuń
  8. O nigdy tego nie wiedziałąm dzięki za pomoc :D
    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  9. A aj dalej nie umeim!! wchodze i nei mam napsiane bez serwera proxy tlyko an tym miejscu mam Bezpośrednie połączenei z internetem. ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie to jest zrobione (szata graficzna)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też to już dawniej umiałam i teraz też umiem .


    gusion

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki może skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie ;> dziękuję .. bp ja nie wiedzialam do konca jak to sie robi

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wiem jak to się robi już od jakiegoś miesiąca. ;) Ale to bardzo przydatne, bo należy do trudniejszych 'operacji'. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja i tak tego nie umiem :)
    mój komputer jest dziwny ;| mam inaczej .
    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  17. dzięki, ale mam niestety explorer
    lina199912

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie korzystam ze zmiany proxy.

    OdpowiedzUsuń
  19. chociaz nie jestem blondynką . ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Daj poradę jak robić krzywe napisy ,albo te łukowate z góry na dół.. PLIIISSS!

    OdpowiedzUsuń
  21. do tej pory nie wiedziałam jak to sie robi , dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie. Dużo darmówek tych fajnych było do wejścia przez proxy . Dobrze że daliściwe instrukcję :)

    OdpowiedzUsuń