2011/02/28

Zmiana

Znów jest limit na wiadomości w kg.

Za info dziękuję Missmartysia98 ;)

44 komentarze:

  1. ehh... już od dawna tak jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. z jednej strony dobrze bo nie będzie spamu . z drugiej źle bo nie można czegoś dopisać od razu tylko trzeba czekać . ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda
    zapraszam na bloga mojego i ama210
    stardoll-is-my-whole-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tragedia, wtedy bylo lepiej ;c

    zapraszam na przeznaczeni-modzie.blogspot.com


    missmartysia98

    OdpowiedzUsuń
  5. Lepiej było kiedy nie było limitu .. :(


    SuperGirl070

    OdpowiedzUsuń
  6. Grr, wczoraj jeszcze go ne było limitu ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. zal mi tych adminow, a juz bylo tak dobrze mogli zostawic!

    OdpowiedzUsuń
  8. Głupio,wcześniej było lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ehh, pewnie za dużo spamów było..

    OdpowiedzUsuń
  10. Nareszcie!!

    Jak kiedyś się zalogowałam na swoje konto to miałam jednej wielki spam! Od jednej osoby dostałam tyle wiadomości ,że nie mogłam się połapać w usuwaniu.

    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda :/ przed tem było lepiej


    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  12. wreszcie! xD
    wkacu bedzie mniej spamu
    a co do pisania wystarczy np zmienic "." na "," i już mozecie pisac :))

    missbaybe07

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi jest to obojętne i tak prawie u nikogo nie piszę w kg.

    OdpowiedzUsuń
  14. hah głupio. poza tym pisałam o tym do Karolki120 ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Eh, szkoda. Chociaż chyba nie żałuję, bo w jedną minutę potrafili zaspamować mi KG. xD

    OdpowiedzUsuń
  16. HAHAAHA! nie będzie spamiku!!
    chyba że będą chcieli czekać.xdd
    wazka-julia

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda,ah*te błędy,błędy

    OdpowiedzUsuń
  18. Ehh ... z jednej strony : nie będzie spamu , a z drugiej : trzeba będzie czekać jak chcesz do kogoś napisać coś baaardzo długiego ...

    OdpowiedzUsuń
  19. O nie...!
    Głupi limit!;/
    Nie lubię go, jak jest dobrze to tylko komplikują...

    NatalaiaSrebro

    OdpowiedzUsuń
  20. Własnie,;/// Szkoda gadać, już nie wiedząco robić, to psują SD;(

    SashaStrunin16

    OdpowiedzUsuń
  21. ooo nawet nie wiedziałam :d zwaleniee ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. będę tęsknić.! dlaczego odchodzisz:(

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda , ale dużo osób spamowało ...
    Fallen_Love

    OdpowiedzUsuń
  24. dla mnie to nie lepiej xD ale chyba każdy tak myśli ;dd



    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń