2011/04/30

Darmowa różdżka tylko dla ss

Należy zrobić imprezę z tego linku:


53 komentarze:

  1. Nie ,nie robię
    Natagod99
    Pierwsza!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się, ale imprezę może zrobię x3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłam impreze, ale różdżki nie dostałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ja ale jest brzydka


    martyniuisa11

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna, prawdopodobnie zrobie ;)





    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  6. wątpię żeby się przydała, ale zrobię.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem...może się przyda...np. do konkursu...jak będę miała czas to zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie robięę,,mogli zrobić dla wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  10. zrobiłam czarna_Lola

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda że nie jestem ss. ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. nie robie .
    MissWeraDonna

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja zrobiłam. Nie wiedziałam że ona świeci o.O
    No cóż, fajnie i tyle xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne są te darmówki. ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. A co mi szkodzi... zrobiłam :3

    MissEw19

    OdpowiedzUsuń
  16. Zrobiłam ale mam w schowku.

    Sweet_Rose_

    OdpowiedzUsuń