2011/05/23

Modowy redaktor

Było bardzo dużo dobrych zgłoszeń. Nie umiałam się zdecydować więc wybrałam kilka najlepszych opisów i prac (czasami bez stylizacji, ale opis był taki, że wybaczyłam), zwycięzcę wybierzecie wy.

Oto moje kandydatki:

- 19magda96
Spełniam wszystkie warunki, mam 15 lat, codziennie sprawdzam blogi o modzie, a także inne strony związane z tym tematem, znam najnowsze trendy i z chęcią się nimi podzielę. Nie robię błędów ortograficznych, bo moja pani polonistka, którą serdecznie pozdrawiam by mnie chyba zabiła. Ponadto jestem na kółku z polskiego. Pomysłów mam ogrom i to bardzo ciekawych, chciałabym abyście poznali mnie od innej strony ; ) Jestem osobą godną zaufania, nigdy nikogo nie oszukałam, nie kradnę, polecić mnie może na pewno wiele osób. Doświadczenia niestety nie mam, ale chyba warto od czegoś zacząć, jedyne co może Was do mnie przekonać, to moje stylizacje na Stardoll. To co zobaczę, "wyśledzę" na pokazach i blogach staram się przekładać na Stardoll. T nie jest zwykła gra, to jest moja pasja i z chęcią to robię. No to tyle jak zostanę przyjęta, obiecuję, że się sprawdzę. I przy okazji powodzenia innym!.. ^^ Aha i prawie zapomniałabym o stylizacji, robiona na szybko, u mnie, to moja lalka. Raczej dobrze wyszła. Inspirowana trochę najnowszą kolekcja Maldorora, a także Agaty Koschimieder.

http://img822.imageshack.us/img822/6058/stylizacja.png

- amebcia95 
Mogę oznajmić, że spełniam wyżej wymienione warunki. ;) Mam 15 lat ( we wrześniu 16 ). Jestem bardzo dobra z j.polskiego. Do liceum wybieram się na profil humanistyczny z oceną końcoworoczną 5 ;). Od małego ubóstwiałam przebierać lalki Barbie i robić im pokazy mody. Mogłam przez pół dnia przesiedzieć w jednym miejscu i ciągle zmieniać im ubranka, buty. Moja pasja z dzieciństwa związana z modelingiem również utrzymała się do dziś. Kocham przeglądać magazyny o modzie oraz wszystko co z nią związane. Wszędzie w moim pokoju leżą stosy gazet typu ELLE, HOT, Avanti i wiele, wiele innych. Od zawsze miałam wyczucie stylu. Nawet gdy nie czytałam jeszcze tych wszystkich pisemek umiałam łączyć kolory, oraz dodatki. Mam doświadczenie dotyczące zarówno mody jak i pisaniu blogów o właśnie tej tematyce (moda). Myślę, że jestem osobą godną zaufania, ponieważ zawsze dążę do swojego celu i za wszelką cenę staram się dotrzeć do niego. Żadne przeciwności losu mi w tym nie przeszkodzą. Zawsze dotrzymuję obietnicy i jestem bardzo pracowita. Dotrzymuję słowa. Jestem bardzo przyjacielska oraz jestem otwarta na opinie innych. W życiu realnym jestem bardzo dobrze ubraną osobą ( i to nie jest tylko moje zdanie ). Moja szafa jest po brzegi wypchana w różnych ciuchach. Nigdy do szkoły nie ubieram się ,,na odwal''. Zawsze gdy wychodzę gdzieś do ludzi stoję mnóstwo czasu przed szafą i dobieram ubrania i dodatki. Kocham modę i myślę, że będę idealną osobą, by pisać w tym oto dziale na moim ukochanym blogu.

- Diamond_Sophie 
 Już po raz kolejny zgłaszam się do konkursu na redaktorkę i miejmy okazję, że ten, okaże się powodzeniem. ;) Myślę, że bez wahania można nazwać mnie pasjonatką mody! Od szóstego roku życia lubiłam projektować stroje, a obecnie niemalże każdą chwilę poświęcam mojej pasji! Uwielbiam dobierać ubrania, przeglądać blogi szafiarskie, a przede wszystkim- inspirować się wszystkim, co mnie otacza. Zawsze staram się być oryginalna (ze smakiem. Jest to taki mój sposób na siebie. Często wiele osób chwali mój styl, ale ja nadal chciałabym się rozwijać w tej branży. Sądzę, że pełnienie funkcji redaktorki na tym blogu mogłoby się okazać wyśmienitym doświadczeniem. Jeśli chodzi o moje strony, to prowadzę już jednego bloga: sophiesfashion.blogspot.com. Możemy się tam dowiedzieć, co warto kupić, co ostatnio zdołałam nabyć, a o czym marzę nocami i dniami. Warto zajrzeć i przeczytać chociażby jeden wpis. ;) Gorąco polecam!

- izabelka90
Weronika, 15 lat. Uważam, że doskonale nadaję się, gdyż zaliczam się do tych wszystkich punktów;) PS. kiedyś prowadziłam bloga o ciekawostkach modowych oraz o urodzie, tzn. porady jak dobrze wyglądać, jaki makijaż na jakiejś wyjście itd., Ale z tego, co sprawdzałam blog został usunięty z powodu nie wchodzenia..
http://www.sdcdn.com/dressups/286/177/286177875.png


- Mikaa.....
Zgłaszam się. Na początek napiszę coś o sobie. Mam na imię Magdalena, a za sobą czternaście wiosen. Jestem na tyle specyficzną osobą, aby rozwijać się w różnych kierunkach. Myślę, iż można mi zaufać. Dbam, aby nigdy nie zawieść przyjaciół, rodziny, czy ludzi, których potykam pierwszy raz. Każdy zasługuje na szansę. Każdemu tę szansę staram się dać. Ważny jest także respekt u wrogów -wierzcie lub nie. Czy interesuję się modą? Myślę, że jak na osobę, która jeździ po Polsce odwiedzając największe centra handlowe i szyje własne suknie, by chodzić w nich po amatorskich wybiegach, to dość oczywisty fakt. Początkowo zajmując się robieniem metamorfoz i kreatywnych stylizacji na Stardoll, stwierdziłam, że ciekawą rzeczą jest wrzucanie zdjęć realnych pomysłów na ubiór. W ten oto sposób dochodzimy do miejsca, w którym prezentuję swoje blogi. Mój właściwie jest jeden, ale pominąwszy ten mało istotny szczegół, dochodzę do konkluzji (refleksja, przesłanie ludzie), iż nie należy kłamać. Oto więc mój blog: magia-stylu.blogspot.com Uszczerbek jego jest taki, że brak na nim 'szafiarstwa'. Pisałam na: metamorfozy-szalonej-projektantki.blogspot.com Obecnie rozpoczynam pracę na: my-colour-style.blogspot.com Zapraszam także do mojej prezentacji - dowiecie się z niej dużo więcej, aniżeli z tej namiastki, którą tu zamieściłam. Szukacie osoby kreatywnej, oryginalnej i na tyle inteligentnej, by nie pisała 'weszłeś'? Oto i ja.
http://img221.imageshack.us/img221/9630/kgugldo.png


 - Dafidoff
Kim jestem? Właściwie w realnym świecie, zwykłą dziewczyną, wyróżniam się jedynie stylem. Z modą jestem, no cóż, na bieżąco, ale mam pewien dar. Przypadkowy. Wyprzedzam modę o przynajmniej rok, dziś espadryle? Ja rok temu. Spódniczki z wysokim stanem? Rok temu. Kapelusze z dużym rondlem? Rok temu. Neonowe kolory? Rok temu. Coś w stylu Kate Moss. Moda jest kimś w rodzaju mojej drugiej rodziny. Zaczęłam zwracać uwagę na modę w około trzeciej klasie podstawowej aktualnie jestem w drugiej klasie gimnazjum. Mam piętnaście lat (Nie wiem czy to się liczy, ale dokładnie piętnastkę mam za pięć dni).Nie każdemu podoba się mój styl, czemu? Chyba właśnie dlatego iż noszę coś co jest nie modne, a będzie modne. Ja nadal noszę stare my boyfriend jeans. Ale bywa również iż ubieram sie ponadczasowo, nie ważne co założę, to są ubrania które swój rozdział "modnych" zamknęły, bo będą cały czas. (CO? Ostatnio często nosze marynarkę Alexandra Wanga z Nowego Yorku). http://fashion-shirt.blogspot.com/-Blog niekoniecznie o modzie, ale o moich poglądach, jak na razie nie mam zdjęć stylizacji, ale już niedługo. Polecam obejrzenie albumu, ale i bez niego pokażę kilka moich prac: Dzisiejsza czyli z 11 Maja (To pierwsza od lewej). Co oprócz tego? Myślę iż aby pracować na tym blogu, trzeba mieć sporo czasu. Oczywiście mam ten czas.

 http://img715.imageshack.us/img715/7685/dffr.png

 - .Kara96.
Śmiało mogę powiedzieć, że moda to taka moja mała obsesja:)Nigdy nie wtapiałam się w tłum, ona jest dla mnie sposobem wyrażania siebie. Lubie o niej czytać jak i pisać, dlatego zdecydowałam się jednak zgłosić. Pomysłów mam dużo, między innymi artykuły o różnych stylach i stylizacje odrębnych tematyk, DIY, różne części garderoby, w co warto zainwestować, największe wpadki modowe itd.(wszystko na sd i w realu). Raczej nie popełniam błędów, warunki dotyczące wieku również spełniam:)

http://oi56.tinypic.com/xsgvn.jpg


Kto wypadł najlepiej? Zagłosujcie w ankiecie :) Wyniki już wkrótce...

60 komentarzy:

  1. gratuluje . te dziewczyny są na prawdę bardzo oryginalne . !
    nie wiem na którą zagłosować :>

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam na Dafidoff.Kojarzę ją i wiem że jest bardzo kreatywną sobą.Gratuuluję.; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Głosowałam na izabelkę bo umie się wypowiedzieć krótko ale zwiężle . xd

    Emilia_904

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje. Zagłosowałam na .Kara96., wybór był naprawdę trudny, ale chyba jej stylizacja podoba mi się najbardziej. Jeszcze raz gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem na kogo zagłosować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na blogu stardolla piszą o nowej funkcji przenoszenie ubrań czyli: Drag'n Drop, bierzerz ubranie lub mebel najeżdzasz myszką na pokój, do którego chcesz przenieść i gotowe! Jeśli będę pierwsza to napisz o tym na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  8. mm..no fajne kandydatki ...szkoda, ze mnie tam nie ma ;(( ale i tak oddalam swoj glos

    OdpowiedzUsuń
  9. zagłosowałam na amebcia95

    ~justysia_96

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Super kandydatki :)
    Nie będę ukrywała, że jest mi przykro, iż to ja nie jetem jeszcze tutaj. Ale nie będę was zamęczać moimi uczuciam. Zresztą takich osób jak ja, które potrafią popłakać się z byle powodu tutaj nie potrzebujecie.
    Jeszcze raz gratuluje, i życzę dalszych sukcesów :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję. Nie wiem jeszcze na kogo zagłosować ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. eh... szkoda. -.- a moim zdaniem nie powinna znaleźć tam się izabelinka. Mało o sobie powiedziała, a jej stylizacja wcale nie jest taka fajna. Widziałam wiele takich na stardoll. No ale to tylko moje zdanie. Najlepiej wypadła 19magda96.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie zagłosuje ...
    mogłaś wybrać lepsze !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem na kogo zagłosować. Nie chcę mieć potem do siebie pretensji, przecież nikogo nie znam i nie wiem jakie są jego możliwości

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem, powinnaś wybrać więcej osób, która zrobiła kolorowe stylizacje. Wszędzie tylko czarny i czarny. -.-

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgodzę się z Alleinn, dużo czarnego :D Ale kurcze trudny wybór...A mi sie chyba podoba Mikaa.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. czy wszystkie to 15 latki?!
    ...nie chcę być zazdrosna, ale widać, że patrzył ktoś na wiek... :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie. A czarny nie jest teraz modny tego lata ;/
    Czemu nie ma tu żadnej "kolorowej" dziewczyny??

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z PUNNY. A w dodatku to wydaje mi się, że zostały powybierany same dziewczyny te z początku. Ale to tylko moja opinia..

    OdpowiedzUsuń
  20. Wybrałam Mikę... widać że ma doświadczenie.

    OdpowiedzUsuń
  21. zdecydowałam się wreszcie xd.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  22. Od razu wybrałam Dafidoff. Widać, że jest profesjonalistką, ma w tym doświadczenie. Nie brakuje jej pewności siebie - plus dla niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie głosuję ... Nie wiem , którą wybrać , wszystkie są świetne ; D

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję liczę na .Kara96. !

    OdpowiedzUsuń
  25. Zagłosowałam na Kara96 bo podobałam mi się jej stylizacja

    IlkaStyle

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja wiem.. w sumie to chyba dobre osoby.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale cieszę się, że przeszłam dalej !
    :D Dzięki :)
    Ciekawe czy zostanę tą redaktorką... ale wątpię...

    OdpowiedzUsuń
  28. ja zagłosowałam na kogoś mało znanego...?

    OdpowiedzUsuń
  29. Zagłosowałam na Diamond_Sophie.Uważam, że zna się na modzie, już piszę w StarBlogu na stardoll uważam, że ona świetnie się tutaj nadaje (:

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję z góry za wszystkie głosy. Jestem dumna z siebie i dumna z tego iż ktoś mnie docenia. Bardzo dziękuję redaktorką iż wzięły mnie pod uwagę. A kilku osobą które już z góry założyły, że wygram, stanę się "popularna" i je opuszczę, przyrzekam, iż nigdy tego nie zrobię. Kocham was lwim sercem. Ale wy również musicie pamiętać o mnie.

    Dziękuję za szansę, jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  31. nie użalajcie się tu jejku -.-
    mogła wybrać lepsze ale to jej wybór kogo ona tu chce. każdy ma swój gust i swoje zdanie. a wy potraficie tylko się użalać i krytykować z zazdrości. żal mi was naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bez wahania zagłosowałam na Dafidoff. Widać że bardzo dobrze zna się na modzie:)

    Juliette116

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję za szansę:)

    OdpowiedzUsuń
  34. nie wiem na kogo zagłosowac :(

    alexa235

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja jednak zagłosowałam na diaffo coś tam. Powodzenia wybrankom:)

    IlkaStyle

    OdpowiedzUsuń
  36. Chciałam także podziękować za tą szansę. Jeśli stałabym się redaktorką, na pewno nie zawiedlibyście się. Dla mnie to i tak wielki sukces, ponieważ zostałam wybrana z ponad 270 zgłoszeń. Bardzo Wam dziękuję i Gabi za wybranie! Co ma być to będzie, powodzenia! ; )

    19magda96

    OdpowiedzUsuń
  37. nie wiem kto ma wygrać...trudny wybór

    OdpowiedzUsuń
  38. ja zagłosowałam na Daffidof

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie mogę się zdecydować, więc nie głosuję wcale xD.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja zagłosowałam na dziewczyne nr. 1
    A_J_Z_

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem Dafidoff! :) Ale miło mi, iż głosowałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  42. przyjrzałam się wszystkim kandydatką w ich apartamentach i zdecydowałam.
    wybór wcale nie był trudny!


    minerwaaa

    OdpowiedzUsuń
  43. trudno wybrać. są w porządku ale żadna mnie nie zachwyciła ;/
    julexxx

    OdpowiedzUsuń
  44. Zagłosowałam . ;pp



    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  45. Zagłosowałam na Karę96 ,ponieważ te wszystkie stylizacje są takie czarne,smutne...a jest wiosna! Opisów nie czytałam bo wszystkie są takie same : "Kocham modę,jest moim drugim imieniem i nadaję się"

    OdpowiedzUsuń
  46. Zagłosowałam na Dafidoff.

    OdpowiedzUsuń