2011/05/20

Wnętrza

Można nabyć 3 nowe wnętrza przez link który podaję niżej. Kupicie?





44 komentarze:

  1. Pierwsza, ale super !

    OdpowiedzUsuń
  2. Mhm. <3 to drugie jest obskie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. no może kupię 2 ;)

    olka9726

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugie i Trzecie są śliczne :*
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  5. nie kupie, bo nie mam ss :(
    MissWeraDonna

    OdpowiedzUsuń
  6. drugie i trzecie fajne, ale dla ss i drogie!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. takie sobie ale nie kupie

    szalona-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne ale nie jeste ss.:(

    OdpowiedzUsuń
  9. jezu, jakie drogie. nie kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie trzeba przez link. Są w suite shopie w nowościach :)

    Drugie wnętrze jest bezbłędne, o czymś takim na stardoll marzyłam... Drogie, ale muszę je mieć!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie kupie ;d ;d
    brak kasy

    zoo22

    OdpowiedzUsuń
  12. raczej nie kupię, choć te dwa ostatnie są ładne.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne, szczególnie to drugie .

    OdpowiedzUsuń
  14. Drogie są, ale chyba kupię drugie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Może kupię to ostatnie. Ale to po doładowaniu ss.

    OdpowiedzUsuń
  16. super wnętrza chyba kupię
    ovini895

    OdpowiedzUsuń
  17. są świetne , kupiłabym ale nie mam na nie pomysłu a kopiować wnętrze ze sklepu jest głupio

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne, ale drogie. Nie kupię, bo SS mi się skończyło :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie kupię



    dada0005

    PS: Ale śliczne są

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja już kupiłam to wnętrze za 30st, zastanawiam się jeszcze nad tym za 25st i oknem za 25st. Sądze że napewno kupię i kilka mebli z tego sklepu,to jest mój styl który uwielbiam;))))

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  21. yy... niejstem ss :/

    miss88ania00

    OdpowiedzUsuń
  22. to drugie i trzecie jest świetne ! ;>

    OdpowiedzUsuń
  23. Te drugie za 30sd cudne. Kupiłam i już je urządziłam. Swoją drogą drogie są jak na wnętrza.

    OdpowiedzUsuń