2011/06/26

Talenty

Witajcie witajcie, mam dla was kolejną dawnę utalentowanych użytkowników. Na kogo padło tym razem? Dziewczyna pochodzi z Francji, a jej nick to rojda32.

 Jej apartament nie jest w całości cudem, lecz znalazło się kilka pokoi, które napewno odznaczają się kreatywnością. Podobnie do poprzedniczki, jej pomieszczenia są przestronne oraz nowoczesne. Szczególnie zachwyciły mnie 2 pokoje Beach Villi (są to cztery pierwsze obrazki). Mam nadzieję, że spodoba się wam tak samo jak mi :)

65 komentarzy:

  1. O mój boże. Piękne! Zazdroszczę!
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  2. wow !
    ma dziewczyna talent ! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojacie.
    Ile to kasy musi kosztować.

    OdpowiedzUsuń
  4. myślałam, że trudno będzie o lepszą, nastepną utalentowaną stardollowiczkę,a tutaj... nonoo proszę bardzo - równie piękne wnętrze, jeśli nie piękniejsze :)
    cuudo, ja nie mam az takiej wyobraźni, żeby stworzyć cos z niczego :))

    anga6

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyna po prostu potrafi zrobić coś z niczego i wyszło jej świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, jestem pod wrażeniem, tak kreatywnych osób

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześlicznie *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. o Boże ! jak ona to zrobiła. ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  9. admini ją kiedyś reklamowali na stronie głównej :))

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG. OMG. OMG. Tego się nie da ocenić! Cudoo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie Zapraszam Do Mojego STARBAZARKU jest warkocz z evil panda (czarny)dla NSS!Oraz wiele wiele HB HB HB!Napewno znajdziesz cos dla siebie!Zapraszam !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja polecam apartament XFashion-LoverX ! Jest piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wchodziłam na nią kiedyś, ale ten pokój z samolotem był nie dokończony. Ogólnie apartament super ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. kogo są te domki :D

    wow ja też chce takie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz rację Gaba...
    ...piękne pokoje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. OmG!Śliczny, ma apartament podziwiam.


    Lakusia

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny.Czasem żal mi, że nie umiem robić takich cudów..

    OdpowiedzUsuń
  18. Spytam się czy nie chce oddać konta xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie śliczne.. Ma talent, nie powiem ;)


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziewczyna ma naprawdę talent.!! Tylko pogratulować !

    OdpowiedzUsuń
  21. A ! Ja ją poleciłam ale fajnie :DD

    OdpowiedzUsuń
  22. Byłam u niej niedawno, wygląda jakby to był prawdziwy apartament

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny, zazdroszczę jej talentu. (=

    OdpowiedzUsuń
  24. to jest jakaś masakra :D
    laska jest niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. dziewczyna jest pomysłowa :)

    moda-na-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Byłam już wcześniej u niej ;) Widziałam jej apartament na http://underneathstardoll.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  27. Te pokoje z Beach Willa są cudne! Reszta też niczemu sobie!

    misskasiulka7

    OdpowiedzUsuń
  28. ślicznee .! zazdroszcz e : ) Treba miec głowę, aby coś takiego wymyślić : )))

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow!
    Nigdy bym nie wpadła na takie pomysły ;P

    OdpowiedzUsuń
  30. zarąbiste pomysły, piękne wykonanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ładne pokoje ma jej też przyjaciółka
    aliciaSilk ma bardzo piękne pokoje i beach ville

    OdpowiedzUsuń
  32. nieźle
    Sweet__MimiSky

    OdpowiedzUsuń
  33. matko jak ona to robi tez chce miec taki talent a z tym samolotem oskie

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie, Polecałam ją w komciach do pierwszej notki o talentach ;))

    OdpowiedzUsuń
  35. No śliczny jest ale mogłaś gdzieś zamieścić notkę, że ja ci o nim powiedziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. najładniejszy jest chyba pokój z samolotem, bardzo pomysłowy. No i ten nad nim.

    OdpowiedzUsuń
  37. To jest boskie zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  38. To jest... wspaniałe? Nie, nie potrafię tego nawet określić.

    OdpowiedzUsuń
  39. PIĘKNIE !!!!
    trzeba mieć talent,pomysł i kase -,-
    kryncieta

    OdpowiedzUsuń
  40. Trzeba mieć głowę , pomysł , meble i KASĘ . :C

    OdpowiedzUsuń
  41. OMG! Jej pokoje sa po prostu cudowne ;))

    OdpowiedzUsuń
  42. Wooow..
    i'm italian..
    Beautiful blog

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziewczyna jest GENIALNA!

    BellSweetCandy

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajny ten z osmiornica na suficie.

    OdpowiedzUsuń