2013/10/21

Jak zdobyć darmowe stardollary?

UWAGA: Artykuł może wydawać się długi, ale zapraszam do przeczytania, bo nie zajmię to dużo czasu, a jest to jakaś odskocznia od wyborów dnia itp. :))

Już jakiś czas zbieram się do napisania tego posta, ale zawsze albo nie miałam czasu, albo brakowało mi chęci. W związku z tym, że dziś tego czas jest aż za dużo przygotowałam dla Was ten oto poradnik, jak można zdobyć darmowe stardollary. Proces ten będzie jednak dość długi i pewnie nie każdy będzie miał ochotę wszystko to robić, ale w wolnej chwili można się tym zająć i zbliżyć się do darmowych stardollarów :) Przejdźmy do rzeczy. 

Pewnego razy przeglądając sobie facebook'a natknęłam się na reklamę, w której ukazny był screen ze stardoll. Zaciekawiło mnie to i oczywiście weszłam. Przekierowało mnie na stronę dogry.pl Rejestracja jest bardzo prosta, zajmuje tylko chwilkę. Strona ta nie dotyczy tylko stardoll, ale także wieeeelu innych gier. 



 Punkty, które zdobywamy na tej stronie, możemy wymienić na walutę danej gry, w przypadku stardoll na stardollary. Możemy je wymienić na 280sd lub 1000sd. Jest to spora ilość punktów do zdobycia, ale uważam, że warto, ponieważ niewielkie czynności, które przedstawię w dalszej częci, zajmują niewiele czasu.

 


Jest kilka sposób na zdobycie punktów. Jednym z nich i najłatwieszym jest codzienne logowanie, za które otrzymujemy 5pkt. Kolejną prostą rzeczą jest zadawanie pytań lub na nie odpowiadanie. Jednak trzeba liczyć na pomóc innych użytkowników tego serwisu, ponieważ musimy zdobyć 'lajka' by przyznano nam punkty za odpowiedź. Nie jestem pewna jak jest z punktami za pytanie, ktore zadajemy, ale wydaje mi się, że wystarczy, że ktoś na nie odpowie.



Kolejną prostą rzeczą jest zadawanie pytań lub na nie odpowiadanie. Jednak trzeba liczyć na pomóc innych użytkowników tego serwisu, ponieważ musimy zdobyć 'lajka' by przyznano nam punkty za odpowiedź. Nie jestem pewna jak jest z punktami za pytanie, ktore zadajemy, ale wydaje mi się, że wystarczy, że ktoś na nie odpowie.




Aby zdobyć dodatkowe 2 punkty, należy skomentować wiadomość, która zostaje dodana po pojawieniu się jakieś kolekcji czy nowości na stardoll.


Zrzuty ekranu są dla mnie czarną magią. Próbowałam dodać na wiele sposóbów już kilka razy i za każdym razem wyskakuje mi informacja, że plik nie jest obrazem graficznym czy coś takiego. Nie zmienia to faktu, że warto je dodawać, bo za każdy zaakceptowany zrzut otrzymujemy 5 punktów.




Tak jak w wiekszości serwisu, w których mamy możliwość zdobycia punktów, pojawia się opcja zaproszenia użytkowników. Jeszcze z tego nie skorzystałam, bo nie mam zamiaru nikomu spamować, ale jest na pewno dobry sposób na zdobycie puntków, ponieważ wystarczy, że wyślemy komuś linka, on się zarejestruje, a my tylko czekamy na punkty ;)

 


Ostatnią możliwości zdobycia punktów jest wykonywanie zadań w przeróżnych grach. Są to różne ilości punktów. Z tej opcji również jeszcze nie korzystałam, bo nie miałam na to czasu, ale na pewno kiedyś się za to zabiorę, bo wydaję mi się, że jest to całkiem proste. 



To już wszystko z mojej strony. Mam nadzieję, że artykuł się Wam przyda. Widziałam już kilka znajomych nicków na tej stronie i możliwe, że ktoś z naszych czytelników również ma tam już konto, ale tez jest spora grupa, która o tym nie wiedziałam lub po prostu nie chciała z tego korzystać, bo uważa, że nie warto. Polecam Wam ten serwis. W wolnej chwili możecie sobie usiąść, porobić kilka zadań, poodpowiadać na pytania i po jakimś czasie zbierze się niezła sumka punktów, którą będziemy mogli wymienić na pokaźną sumkę stardollarów. 

Za wszelkie błędy przepraszam, mogła mi się gdzieś wkraść literówka :)

Jeżeli będziecie się rejestrować, byłoby miło, gdybyście zrobili to przez ten link, przy okazji mi trochę pomożecie, ale także Wy na starcie zdobędziecie dzięki temu 30 punktów :)

46 komentarzy:

  1. super! nareszcie będę sobie kupować co chcę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki za ten post ! Od dawna słyszałam o tej stronie , ale nie byłam pewna czy jest bezpieczna ;)
    Jago_dowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreście kupię całą listę życzeń. Dziękuje bardzo. :)
    ~ Sapciaaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki bardzo. Mam zamiar spróbować. Mam nadzieję, że bd działało:D
    TheOnlyProff

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem. Trochę się boję na to spróbowanie. Bo jeżeli coś potem się stanie? :)) Np. będę miała wirusy albo coś? :) chociaż, nie najgorszy pomysł. Może spróbuję kiedyś. Zobaczymy pożyjemy. :) Ale notka fajna. :) jeżeli mogłabym ocenić to dałabym 6 :* ♥ ;) Gratuluję wam bloga. :)
    1karo1

    OdpowiedzUsuń
  6. CHCIAŁAM SPRÓBOWAĆ ZAŁOOŻYĆ I NIE DA SIĘ. NIBY ZAJĘTY E-MAIL -;

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już to założyłam ale nie dostawałam żadnych punktów, nie wiem jakim cudem wam je przyznają. Zresztą jak próbowałam się niedawno zalogować to eyświetlało się tylko: login zajęty albo nieprawidłowe hasło

    chomiska

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo bardzo fajny post :D Dziękuję :**

    Pozdrawiam ...Ola15...

    OdpowiedzUsuń
  9. Zalogowałam się przez ten link co podałaś, mam nadzieję, że pkt doszły, jak na razie zdobywam pkt i mam już 50 :D

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ci dziękuję:*****Dzięki tobie będę mogła spełnić moje stardollowe marzenia:********

    OdpowiedzUsuń
  11. DARMOWE 1000SD !> ROBIĘ ROBIĘ ROBIIIE !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jestem przekonana co do tego pomysłu , nie spróbuje, bo nie będę ryzykować utratą konta .

    OdpowiedzUsuń
  13. Jasne, że się rejestruję ;) Oczywiście przez link

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow!Tyle sd za takie łatwe czynności!:D wow!:D
    Na pewno skorzystam :D
    ~HardBebeHard~

    OdpowiedzUsuń
  15. Trochę się boje że to płatne lub jakieś oczustwo :(

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja raczej konta nie założę, bo kompa mam nowego a zawsze przy jakimś pobieraniu narażamy swój komputer na zainfekowanie. Lecz pochwalić Cię muszę, gdyż pomysł ten to rewelacja! :)
    Witchkara

    OdpowiedzUsuń
  17. Dosyć fajna oferta no ale ciężko zdobywa się te punkty . Mi się nie chce i mam teraz mało czasu na takie coś :/ Chociaż miałam i mam na tym konto.

    agaci123

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi przy zakładaniu konta wyskakuje,że zostały podane dwa różne adresy e-mail O.o
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam dobrego antywirusa i nic o zagrożeniu mi nie wyskoczyło, więc nie sądzę, żeby była zainfekowana, ale rozumiem, że możecie się obawiać ;)

    Co do Waszych problemów z e-mail to nie wiem jak Wam mogę pomóc. Takiej sytuacji nie miałam.

    @ chomiska

    Punkty są przyznawane dopiero po jakimś czasie, aby za logowanie są one dodawane od razu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. oh czego sie nie robi dla gry ;x
    ja tam nie bede nic instalowac xD

    OdpowiedzUsuń
  21. @ zozoleq

    Nic nie trzeba instalować, a dziennie zdobyć kilka punktów jest na prawdę łatwo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zalogowałam się przez Twój link, ale muszę czekać 48h, żeby zacząć zbierać pkt.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo przydatne. Szkoda, że jestem taka leniwa...
    Ta strona jest na pewno bezpieczna?

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak połaczyć to ze stardoll ?:o

    OdpowiedzUsuń
  25. @ StunningGraphics

    Wystarczy, że założysz konto, wyszukasz tam gry stardoll i klikniesz 'zagraj' i już jestes połączona :))

    @ johanna1231

    Sądzę, że tak, ale nic na siłę, wiadomo. Jak pisałam, mi żaden komunikat o zagrożeniu nie wyskoczył. Jest tam już wiele osób, nie tylko ze stardoll, więc chyba wszystko ok.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wydaje mi się że nie możesz wgrać screena pzrez zły format ;) na pewno musi być JPG a jeśli zapisywałaś to w Paitcie to na pewno zapisał się jako BMP czy coś takiego ;) Otwórz tobrazek w Paintcie, zapisz jako i tam z formatów wybierz JPG, mam nadzieję że pomogłam ^^
    + dziękuję za tą stronę :DDD

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdecydowanie duży + dla Ciebie. Zapewne wiele osób skorzysta z poradnika , w tym także i ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ooo świetna sprawa, będę próbować!

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam już portal :)Niestety więc nie zyskasz na mnie pkt. xd Posiadam już 525 pkt. Ciągle się łudzę, że już niedługo wymienię, ale długa droga przede mną ! :) Moim zdaniem warto, choć już mam tego dość. Niby to pomocne, ale podejrzane. Bo co oni z tego mają ? :d Dziwne.. Ciekawe wgl. kto to stworzył :) Wydaje mi się, że dużo osób musi mieć konto na tym portalu :) Mimo wszystko, zachęcam do tworzenia konta :D

    xNikaaa

    OdpowiedzUsuń
  30. Strona jest w pełni bezpieczna. Rozmawiałam z kolegą, który ma tam konto długi czas sledzik92 i nic mu z kontami nie zrobiło. Wasze konta są BARDZO BEZPIECZNE. Nie macie się o co obawiać.

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  31. nie wiedziałam nawet, że coś takiego istnieje! w wolnej chwili skorzystam. dzięki za informację!! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Widziałam już to na innym blogu kilka dni temu, ale fajnie że napisałaś również to tu :)
    ~Myszkafiona9

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie :) ale nie jestem przekonana ;/ i trochę się boję.

    OdpowiedzUsuń
  34. Im więcej lajków tym więcej pkt?

    OdpowiedzUsuń
  35. @ Szu_szu

    Tego nie wiem, ale możesz zauważyć to w histroii punktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. na pewno zrobię konto, chociaż się trochę boje.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie mogę się zalogować. Przy rejestrowaniu podałam mój adres e-mail i hasło. Na e-mail powinien mi przyjść jakiś link aktywacyjny, a nie przychodzi. Próbowałam już na trzech adresach e-mail w onecie i jednym w wp, ale na żadnym nie działa. Gdy się próbowałam zalogować, wyświetlało mi się, że wpisałam nieprawidłowe hasło, a ja bardzo uważnie je wpisywałam.. O co chodzi? Może z moją pocztą jest coś nie tak..?
    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  38. Czemu odpowiadałam na tyle pytań i miałam lajki przy większości, a dostałam pkt tylko za jedno pytanie?

    OdpowiedzUsuń
  39. @ zuzia023

    Próbowałaś wysłać ponownie ten link aktywacyjny? Szczerze mówiąc nie wiem jak w tej sytuacji Ci pomóc. Może po porstu ten link przyjdzie z opóźnieniem.

    @ Szu_szu

    Szczerze mówiąc nie mam pojęcia. Może mają teraz tyle tego, że nie potrafią tego wszystkiego tak szybko ogarnąć.

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna strona, dzięki za powiadomienie ;P Postaram się uzbierać pkt. na 1000sd ;)

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak będę miała trochę więcej czasu to na pewno skorzystam :)

    szolla

    OdpowiedzUsuń
  42. Kiedyś z tamtej strony korzystałam i nawet wymieniłam punkty, ale do innej gry.
    Deberta

    OdpowiedzUsuń