2015/11/11

Bardzo delikatny makijaż

Dzisiaj mam dla Was bardzo delikatny makijaż w stonowanych, neutralnych kolorach: nieco szarości, beżu i brązu. Takie przyjazne połączenie.
Niewiele zmieniło się od zeszłego tygodnia, jeżeli chodzi o moje policzki: bronzer Rose z Sephory, biały rozświetlacz z Transform i na granicy tych dwóch kolorów nałożony jest róż warm apricot.

  1. Czekoladowym cieniem z Sephory w zewnętrznym kąciku oka narysowałam trójkąt, który delikatnie schodzi także na dolną powiekę. Na samym końcu jego ramienia postawiłam szarą kropkę w odcieniu silver.
  2. Bardzo precyzyjnie i ostrożnie nałożyłam kolejny kolor - more mocca. Znajduje się on nie tylko tam, gdzie zakończyłam trójkąt z poprzedniego punktu, ale również przy samej linii rzęs górnej powieki.
  3. Wygląd wewnętrznego kącika złagodziłam, dodając kilka warstw koloru nude beige.
  4. Opcjonalnie: na dolną powiekę nałożyłam nieco białego cienia, zdecydowałam się też na delikatne podkreślenie rzęs kolorem crimson, pochodzącym z jednej ze starszych dostaw do Dot.

Usta świetnie będą wyglądały, gdy pozostaną w naturalnym kolorze, ale ja zdecydowałam się trochę zaszaleć i kupiłam szary barwnik do ust z najnowszej kolekcji Transform. Nieco mnie zaskoczył tym, jak delikatny jest jego efekt, gdy widzimy go z poziomu apartamentu.

15 komentarzy:

  1. Świetnie że makijaż nie na oczach dla ss ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje makijaże. :) Ten jest bardzo delikatny, a kolor oczu i ust sprawia, że nabiera charakteru. Po prostu świetny. :)
    Ona_Malinowa

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam watpliwosci do ust. Chyna dalabym jakies w kolorze nude

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaz jak tak patrzę... to sama już nie wiem :D

      Usuń
  4. Makijaż oka świetny, a co do ust, wybrałabym inny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosty, ale naprawdę piękny :)

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również nie jestem pewien koloru ust, ale ogólnie jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki naturalny makijaż jest najładniejszy. Co prawda kolor ust mógłby być odrobinkę jaśniejszy, ale w takiej formie też to wygląda okej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki naturalny makijaż jest najładniejszy. Co prawda kolor ust mógłby być odrobinkę jaśniejszy, ale w takiej formie też to wygląda okej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z poziomu apartamentu ta szarość jest o wiele bardziej subtelna :)

      Usuń
  9. Bardzo ładny makijaż, jest po prostu idealny :D
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczy delikatne i śliczne ^^

    sylwia19181

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny makijaż, nawet usta bardzo mi się podobają :)

    OnlyQueenLyanna

    OdpowiedzUsuń