2015/11/14

LOOKBOOK - Limited Edition


Kochani, witamy ponownie w kolejnym lookbooku. Tym razem padło na najnowszą kolekcję Limited Edition, która zawitała do nas w ubiegłym tygodniu. Jak zwykle, większą część rzeczy wykupiono w mgnieniu oka, jednak nadal mamy możliwość kupić kilka artykułów (w tym okrycia wierzchnie, pięć sukienek oraz ubrania przeznaczone na męskie doll). Ogólniając, kolekcja jednoznacznie nie będzie pamiętana jako najlepsza, lecz perełki się znajdą. No, a teraz zachęcamy przewinąć post i zobaczyć jakie stylizacje przyszykowałyśmy :)


Stylizacje: 

Kaja1706
1. Tunika - LE, Legginsy- Basics, Buty- CP, Kapelusz- Bonjour Bizou, Naszyjnik- CP, Torebka- CP


tysioook
2. Naszyjnik- LE, Zawieszka- LE, Bluzka- Rio, Torba- Museum Mile, Spodnie- it Girls, Bransoletka- PPQ 


Soxo_
3. Narzuta- LE, Okulary- CP, Kolczyki- Royalty, Golf- CP, Spodnie- It Girls, Torba- Rio, Buty- CP
4. Spodnie- LE, Kurtka- Antidote, Top- Nelly, Pasek- Melbourne Minimalism, Rękawiczki- CP, Torebka- Chanel, Buty- Voile
5. Buty- LE, Kurtka- Original Future, Sweter- Tommy Hilfiger, Spodnie- The Jet Set, Torba- CP


BoberNaukowiec
 6. Top- LE, Choker- CP, Spódnica- Givenchy, Buty- Sofia or Keymart
7. Spodnie- LE, Top- Voile, Kopertówka- MSW
8. Sweter- LE, Legginsy- CP, Torba- Bonjour Bizou, Buty- Fudge


dora_dorka
 9. Naszyjnik- LE, Sukienka- Cheap Monday, Spodnie- Killah, Buty- Pals, Pierścionek- Sunny Bunny, Torebka- Limited Re-Edition
10. Spodnie- LE, Marynarka- CP, Buty- PPQ, Kopertówka- PPQ, Pasek 1- CP, Pasek 2- Subcouture
11. Torebka- LE, Spodnie- It Girls, Kołnierzyk- Bonjour Bizou, Bluzka- Barbie, Bluza- Nelly, Łańcuszek- Nelly, Okulary- Nelly, Buty- Pals
Zdążyliście zrobić zakupy? Jakie perełki zdobyliście? Które stylizacje uważacie za udane? 
Podzielcie się opiniami :)

13 komentarzy:

  1. Stylizacje Soxo_ bardzo mi się podobają, są świetne. A co do kolekcji to... średnio mi się podobała, szczerze mówiąc. Kupiłam tylko 2 rzeczy. Mam nadzieję, że kolejna będzie lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się stylizacja kaji, tysiook, 1 i 2 soxo i 1 dora_dorka. Są po prostu świetne. A co do kolekcji to nic nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny zrobiły stylizacje na poziomie :) Kupiłam kilka rzeczy z LE i już dzięki wam mam kilka pomysłów na styówki :)
    ladyulla

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne stylizacje, szczególnie ostatnia Soxo i ostatnia dora_dorka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podobają mi się stylizacje _Soxo, mam jeszcze pytanie: Kiedy pojawią się wyniki halloween'owych MK?
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dołączam do pytania :)
      ladyulla

      Usuń
    2. Jutro dodam wyniki wszystkich MK, nie tylko tych Halloweenowych :)

      Usuń
  6. Soxo_ wykonała najlepsze stylizacje ;D
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podobają mi się stylizacje Soxo_ <3
    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stylizacje genialne! Kolekcja jakoś mi nie przypadła ;)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacje Soxo_ wymiatają. *-* Kupiłam kilka rzeczy jednak nie jestem zadowolona ponieważ nie kupiłam wszystkiego co chciałam, najlepsze rzeczy oczywiście poszły jak świeże bułeczki i pozostało wybierać najlepsze z gorszych. :/ Może kolejnym razem uda mi się upolować coś lepszego.
    Ona_Malinowa

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podobają mi się stylizacje Soxo, tysioook i Kaji :)

    OnlyQueenLyanna

    OdpowiedzUsuń