2015/11/22

Makijażowe Potyczki

Hej! Od dziś to ja zajmę się Makijażowymi Potyczkami. Jeśli ktoś mnie nie kojarzy, to nazywam się Natashiax i jeszcze niedawno zajmowałam się metamorfozami. Nie przedłużając, dziś ocenię: karolciaazaw12, dziuniaxdxp, Marlenka8, oraz Domni4.


karolciaazaw12

Makijaż oka do najlepszych nie należy, a podkreślenie policzków jest niestaranne. Włosy są źle ułożone, a brwi za ciemne. Dodatkowo zdjęłabym nadmiar kolczyków, NOT.


dziuniaxdxp

Całokształt bardzo mi się podoba. Ciemny makijaż opasuje do twojej cery, wraz z włosami. Policzki są ładnie podkreślone, a usta rozjaśniają makijaż, jak i sprawiają, że nie jest on nudny. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to brak wycieniowania brwi. HOT z malusieńkim minusem.


Marlenka8

Nie wiem czy to było zamierzone, lecz twoja doll wygląda jakby była smutna. Dobrałaś zły kolor rys twarzy. Makijaż oka jest dobry, choć dodałabym do niego trochę koloru. Szkoda, że nie wycieniowałaś brwi. NOT/HOT.


Domni4
Minusem jest niezbyt staranny makijaż oka, oraz brak podkreślenia brwi, lecz plusem policzki i piękna fryzura.  Całokształt jest nie do końca ładny dlatego radziłabym Ci nad nim popracować. NOT/HOT.

Zgadzacie się z ocenami?

Jako, że to mój pierwszy post, mam dla Was Mini loterię.
A do wygrania:
(Każdy kto skomentuje post, oraz jest obserwatorem bloga bierze udział w loterii)

Za tydzień ocenię: zikola22, Genoweffa9, Natalia171, Bigyou9.

27 komentarzy:

  1. Żadna dollka nie przypadła mi do gustu. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W pełni zgadzam się z Tobą.

    ~James69.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia dziewczyna ma rzeczywiście piękne włosy!

    daga1213

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z ocenami. Makijaż drugiej doll bardzo mi się podoba.;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo poodobają mi się włosy ostatniej dollki <3

    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z ocenami
    EleganckaRarity

    OdpowiedzUsuń
  8. NOT, HOT, NOT, NOT :D

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z ocenami :D
    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie do końca przemawia do mnie kolor policzków u dziuniaxdxp, ale bez wątpienia to najlepszy z dzisiejszych makijaży. BoberNaukowiec

    OdpowiedzUsuń
  11. No, mogę powiedzieć, że zgadam się z ocenami :)
    ~Sally11ll

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie spodobało mi się niestety nic
    Kogucik12345

    OdpowiedzUsuń
  13. Teoretycznie taki był zamiar ;) Dzięki za ocenkę


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  14. 1.not, 2. not, 3. hot-, 4. not

    anska2002

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z ocenami :-)

    Celinelle

    OdpowiedzUsuń
  16. W pełni zgadzam się z ocenami :3
    zuzameduza

    OdpowiedzUsuń
  17. wow!!!! 2 makijaż jest pięknie wykonany :* <3 a co do loterii warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się z ocenami ;)

    MissDollka

    OdpowiedzUsuń
  19. Heh, tak jak przy ocenianiu stylizacji brak naszyjnika, torebki i narzutki = not, tak teraz przy makijażach wymagane jest cieniowanie brwi... Cóż, czytam tego bloga od dłuższego czasu, ale widzę, że nie ma tu miejsca na normalność i swój styl, wszystko musi być ultra zgodne z obowiązującymi trendami.

    Constantine87

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się z ocenami oraz komentarzem Constantine87:)
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  21. No właśnie, z tym cieniowaniem to trochę głupio napisane, poza tym w pełni się zgadzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również dałabym wszędzie NOT. Poza tym uważam tak samo jak dziewczyny powyżej- czy cieniowanie brwi jest serio takie wymagane?

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej

    Swietne stylizacje makijazowe :)
    ___________
    Mój świat torebek https://www.eobuwie.com.pl/torebki.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyyglądasz, bardzo podoba mi się Domni4.

    __________
    Wpadnij do mnie: https://sosimply.pl

    OdpowiedzUsuń