2015/11/10

Metamorfoza

Hej! Przepraszam, że post ukazuje się tak późno, lecz do godziny 18 byłam w szkole, ponieważ świętowaliśmy dziś Dzień Niepodległości / Święto Niepodległości, a później jak wzięłam się za post, okazało się, że screen, był przycięty i musiałam wszystko zacząć od nowa. Nie przedłużając dziś mam dla was metamorfozę Miszel1011.

Przed:
 Makijaż: Wszystko bardo ładnie wygląda. Z bliska doll ma trochę za ciemne policzki, lecz nie wyglądają one źle. 10/10.
Stylizacja: Bardzo prosta, lecz efektowna. Myślę, że nie ma co owijać w bawełnę, tutaj też daję 10/10.

Po:
Makijaż: Zrobiłam go pod kolor stylizacji. Jest troszkę mocniejszy, lecz nie sądzę, że za mocny. Włosy zastawiłam takie same, ponieważ pasują do całości.
Stylizacja:Nie wiedziałam co wymyślić, ponieważ nie chciałam stylizacji czarno - białej. Aby użyć w niej trochę koloru wykorzystałam pomarańczowe spodnie, które połączyłam z resztą w kolorze szarym / srebrnym.

Co sądzicie o metamorfozie?
Osoba, która najciekawiej się wypowie o trzyma 10 sd!

Do zobaczenia za tydzień :)

13 komentarzy:

  1. Przed, stylizacja jest świetna :) Po, nie jest do konca w moim stylu :D Zmieniłabym okulary :)
    ladyulla

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby dwie stylizacje jak i makijaże mi się bardzo podobają. Metamorfoza jak dla mnie jest świetna :) ! Lubię takie połączenie , pomarańczowo/beżowo -szare ! Jest świetna.Wszytsko do siebie pasuje .A włosy są genialne, dobrze że je zostawiłaś.Dodatki pasują ale zmieniłabym okulary,tak jak koleżanka wyżej (ladylulla). A makijaż jest piękny.Uwielbiam te połączenie kolorów i często maluje swoją doll w taki właśnie makijaż. Już nic nie mam do powiedzenia. Wszystko do siebie pasuje i metamorfoza się udała ! :))
    dziuniaxdxp

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja przed bardzo mi się podoba, makijaż również :D
    Stylizacja po jest całkiem fajna, ale nie zachwyca, makijaż świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że przed metamorfozą medoll jest ładna i te ciemne brwi dodają jej uroku. :) Natomiast w stylizacji "po" przeszkadza mi ten "ogonek" w kroku i zmieniłabym okulary lub całkowicie zdjęła. :) Podoba mi się za to połączenie kolorów, w sumie dosyć nietypowe, a efekt jest rewelacyjny. Co do makijażu jest wykonany bez zastrzeżeń i jak najbardziej pasuje do stylizacji. Ogólnie uważam, że to jedna z najlepszych metamorfoz i aż miło się patrzy. ^^

    Ona_Malinowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się zarówno przed i po metamorfozie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O wiele bardziej podoba mi się przed metamrofozą, choć po też wygląda dobrze.

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja przed o niebo lepsza. Po metamorfozie wystająca sukienka psuje cały efekt, poza tym jest też dosyć "mdła" przez zastosowanie tylko dwóch kolorów. Dodałabym czarny pasek. Natomiast makiaż po metamofozie jest zachwycający :)

    cherry9713

    OdpowiedzUsuń
  8. Metamorfoza udana, szczególnie makijaż :) Aczkolwiek denerwuje mnie wystająca sukienka :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oho, jaka piękna dollka :)
    Makijaż przed: Wszystko tu pasuje, jest stonowane, fajnie są wycieniowane te usta i wycieniowanie brwi. Naprawdę nic dodać ani ująć. 10/10
    Stylizacja przed: Tu też nie ma co komen tować. Wszystko jest tak idealnie dobrane, super wykorzystanie tych butów z najnowszej Callie, świetne połączenie z torebką. A narzutka z całoscią współgra jak melodie Chopina. :) 100/10 jak można :D

    Makijaz Po: Makijaz też ładny, kolory klasyk. Super, ze wreście zaistniały kolory i użyłas pomarańczowego
    :) To wszystko ożywia. Podkreślenie policzków także na miejscu. 10/10
    Stylizacja po: Stylizacja należy do lepszych, tylko zamaskować tą sukienkę. Lecz nigdy nie myślałam o połaczeniu pomarańczowego z szarym/srebrnym i dałaś mi super pomysł! A przede wszystkim to bardzo pasuje! uroook. 9/10 :)

    Metamorfoza całkiem się udała, ale niestety przyznam, że lepiej PRZED (może stety :D). Ale ogólnie wszystko super. Pozdrawiam serdecznie :)
    paulina71

    OdpowiedzUsuń
  10. Metamorfoza jak najbardziej udana. Makijaż po jest śliczny podoba mi się połączenie szarego i pomarańczowego. Kolor ust nadaje takiej świeżości. Stylizacja po jest świetna, choć po dłuższym przyglądaniu się jej widać kilka mankamentów, takich jak wystający skrawek sukienki. Torebkę bym bardziej wysunęła. Bardzo fajnie, że makijaż i outfit po ze sobą współgrają. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No i tu mam mały problem... Metamorfoza udana lecz stylizacja PRZED wydaje się być lepsza. Bardziej pasuje do Doll i może to śmiesznie zabrzmieć, ale bardziej oddaje jej charakter. Po prostu jest żywsza :) stylizacja PO jest zwyczajna, ładna ale zwyczajna. Za to makijaż wyszedł Ci bosko! ;) bardzo mi się podoba i o wiele ładniej wygląda na lalce ;)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż po, naprawdę mi się podoba. Jednak stylizacja troszkę pusta, i w dodatku ta wystająca sukienka. Domyślam się, że czasami trudno coś "skleić", no ale powinno się zwracać uwagę na takie szczegóły. Jednak połączenie szarości i pomarańczu zdecydowanie na plus, co troszkę ratuje sytuacje i pozwala zapomnieć o tym zwisającym "ogonku" :). Outfit przed nie za bardzo mi się podoba, jest jakiś taki za nudny. Sama nie mogę się zdecydować czy lepiej przed czy po. Niestety nie są to za bardzo moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zarówno przed i po wszystko mi się podoba :) Stylizacja i makijaż po jednak bardziej przypadły mi do gustu :)

    OnlyQueenLyanna

    OdpowiedzUsuń