2015/11/24

Metamorfoza Faleczka

Hej! ;) Być może mnie kojarzycie, ale krótko się przedstawię. Nazywam się Kamila, na Stardoll 888kamila. Jestem 17-letnią uczennicą technikum elektronicznego. Interesuje się rysowaniem, grafiką komputerową, modą, fotografią i blogowaniem. Na tym blogu będę zajmować się działem od metamorfoz. Mam nadzieję, że moje posty przypadną wam do gustu i zapraszam was na pierwszą metamorfozę.

Przed: Stylizacja wygląda ciekawie. Kolorystycznie fajnie komponuje się z fryzurą. Baza jest ciekawa. Po dłuższym zastanowieniu jednak stwierdziłam, że buty, torebka i blazer niezbyt dobrze wyglądają razem.
Po: Pierwsza stylizacja ode mnie to miks kolorów. Są w niej neony i pastele. Zainspirowała mnie do niej ta kolorowa bluzka. Druga długo się tworzyła, ale efekt końcowy jak dla mnie jest na prawdę dobry. W stylizacji pojawiła się militarna zieleń, czerń i srebro. Jest elegancko, a zarazem tajemniczo.

Przed: Ładny delikatny makijaż oczu. Usta również świetnie pomalowane. Jedyne co mi tu nie pasuje to policzki. Połączenie brązu i czerwieni nie wygląda tu dobrze, ale umalowałaś je leciutko, dlatego nie rzuca się to w oczy.
Po: Pierwsza propozycja makijażu ode mnie to odcienie różu, fioletu i czerwieni. Miało być kolorowo, tak, aby pasowało do stylizacji wyżej. W drugiej propozycji również chciałam wpasować się w stylizację, dlatego pojawiła się zieleń. Policzki pomalowałam na beżowo, a usta w kolorze nude + błyszczyk.

Koniecznie dajcie znać w komentarzu, którą wersje Faleczki wolicie :)

12 komentarzy:

  1. Post wygląda estetycznie, a stylizacje mają "to coś", podobają mi się ;). Co do makijażu, podoba mi się wersja "przed" i środkowa "po". Nigdy nie zwracałam uwagi na posty z metamorfozami, ale ten od razu przyciągnął moją uwagę.
    Tak trzymaj! ;)
    Frytasna1997

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje "po" są świetne, szczególnie podoba mi się ta środkowa. Ostatni makijaż jest ładny. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie metamorfoza nr 2 jak najbardziej na plus. Podoba mi się to połączenie zieleni i czerni. Co do twarzy to również opcja druga, jednak zmieniłabym fryzurę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje po są świetne, bardzo mi się podobają, makijaże również po są lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Może bardziej oddzielaj screeny z przed i po, post będzie bardziej czytelny. 1 styliacja po w ogólnie nie przypadła mi do gustu, za dużo wszystkiego. Natomiast 2 jest bardzo udana :)

    cherry9713

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna forma metamorfoz, stylizacje jak i "mejkap" zdecydowanie lepsze PO.

    Celinelle

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie metamorfoza jest jak najbardziej udana. Wersja po jest świetna! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo miło czyta się Twoje posty :) Stylizacja po (ta druga) i makijaż po (ten pierwszy) podoba mia ię najbardziej. Niezła robota :D
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsza metamorfoza z tych, co ostatnio się tu pojawiały :)
    NiceFashionStar

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga stylizacja po jest fenomenalna :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie to wszystko wygląda :D Trzecia stylizacja jest świetna! Co do makijażu, nie jestem przekonana co do tych czarnych włosów ;)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  12. Metamorfoza mi się podoba, tak jak wygląd posta. Jestem przeciwna tylko policzkom w drugim makijażu
    kogucik12345

    OdpowiedzUsuń