2015/12/29

Metamorfoza juju789alexr786

Przed: Stylizacja niby poprawna, cała w czerni, jednak doll nie wygląda w niej korzystnie. Kurtka choć widać, że jest narzucona na ramiona to i tak je wydłuża, może dłuższa fryzurka by to naprawiła? Zmieniłabym także top, bo moim zdaniem koronkowy materiał nie wygląda dobrze z materiałem kurtki. 
Po: Nie bawiłam się zbytnio kolorami. W pierwszej stylizacji stworzyłam ciekawe połączenie topu i spódniczki. Może nie każdemu się to spodoba, bo sprawia wrażenie, że doll jest grubsza, ale jakby spojrzeć, że to sukienka to będzie fajna i zwiewna. Druga stylizacja powstała dzięki super spodnią, które w niej widać.

 Przed: Makijaż jest poprawny, jednak użycie dodatkowo maski nie wygląda tu fajnie, jak dla mnie jest zbyt sztucznie w miejscu nosa. Drugą rzeczą, którą bym zmieniła to odstęp między ustami i nosem. Jest zdecydowanie za duży. Jeśli nosa nie da się już niżej przesunąć to wystarczy podnieść wyżej usta, oczywiście z umiarem. 
Po: Na początek podniosłam usta wyżej, aby pokazać o co mi chodziło z tym odstępem między nosem a ustami. Ściągnęłam maskę i dopiero zaczęłam tworzyć makijaże. Pierwszy to połączenie różu i zieleni. Na policzki dodałam jedną warstwę pudru, a do dodania ciekawego akcentu założyłam kolczyki na usta. Drugi make-up to mocne podkreślenie oczu przy czerwonych ustach.

Podoba się wam metamorfoza?

15 komentarzy:

  1. Podoba mi się druga stylizacja po oraz drugi makijaż po.Doll wygląda zdecydowanie korzystniej po metamorfozie.
    misszuzanna4040

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się makijaż w 2 metamorfozie <3
    Tissi815

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje nie przypadły mi jakoś do gustu. Ale za to drugi makijaż jest przecudny.
    ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje po mi się bardzo podobają, makijaże myślę, że wszystkie są fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś żadna ze stylizacji mi się nie podoba. Jedynie makijaż PRZED i drugi PO. Metamorfoza średnio udana :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja PRZED jest fajna, stylizacje PO już nie, pierwsza niszczy figurę i sprawia że doll wygląda ja otyła baryła, a druga to pomieszanie stylów.
    Makijaż PRZED również był dużo ładniejszy niż PO, w obydwu przypadkach dałaś za dużo różowego różu, powinnaś była go czymś stonować.

    Niestety uważam metamorfozę za nieudaną.

    Aravilar

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga stylizacja PO jest super, doll wygląda znacznie korzystniej niż PRZED. Co do makijażu to PRZED mi się podoba, chociaż druga PO też jest okej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja przed jest o niebo lepsza, natomiast makijaż bardziej podoba mi się po
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  9. Metamorfoza średnio mi się podoba xd I stylizacja i makijaż podoba mi się bardziej przed niż po

    sylwia19181

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko stylizacje "po" są lepsze :) Makijaż bardziej podobał mi się przed.

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie podoba mi się druga stylizacja "po"! Makijaże mnie nie zachwyciły:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Metamorfoza jak najbardziej udana. Doll po wygląda o wiele lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się makijaże oczu, zmieniłabym podkreślenie policzków, a stylizacje nie trafiają w moje gusta.
    juju789alexr786

    OdpowiedzUsuń