2015/12/15

Metamorfoza MissOlka1231

 
Przed: Stylizacja przed bardzo mi się podoba. Jest poprawna, nic bym nie zmieniała. Jedyne co bym zrobiła, to dodała jakiś czerwony dodatek. Np. okulary z czerwonymi oprawkami na włosach. :)
Po: Pierwsza stylizacja, jak i druga to połączenie elegancji z luzem. W drugiej stylizacji przeważa luz, w pierwszej natomiast elegancja. 

Przed: Makijaż jest delikatny i ładny. Na pewno będzie wyglądać dobrze przy każdej stylizacji.
Po: Moja pierwsza propozycja to zdecydowanie odważna wersja. Ciemno niebieski cień na powiekach i czerwień na ustach jak i włosach zdecydowanie na to wskazuje. Druga wersja to przeciwieństwo poprzedniej. Choć policzki pomalowałam mocniej, to oczy pomalowałam delikatnie, pastelowo. Usta pozostawiłam naturalne.

Podoba się wam metamorfoza?

18 komentarzy:

  1. Stylizacja:
    Przed: bardzo fajny stój, podoba mi się.
    Po: Pierwsza stylizacja jest fajna, nawiązuje do elegancji stroju "przed". Druga stylizacja nie podoba mi się.
    Makijaż:
    Przed: Śliczny makijaż!
    Po: Makijaż ładny, jednak te czerwone włosy...jakoś mnie odstraszają. Jestem fanką odważnych fryzur, jednak ta jakoś do mnie nie przemawia. Druga wersja zdecydowanie bardziej mi się podoba.

    Całość metamorfozy oceniam na 3/5 :)

    Yoami

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja "przed" średnio mi się podoba, nie pasuje tu ten (według mnie) sportowy top. Pierwsza stylizacja "po" średnio mi się podoba, panuje w niej taki chaos. Za to druga... świetna! Chętnie ubrałabym tak swoją doll:)
    Makijaż "przed" podoba mi się znacznie bardziej niż Twoje wersje. Na pewno w pierwszym czerwone włosy to za dużo, a w drugim jest zbyt cukierkowo. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja przed jest OK, jednak trochę nudno, natomiast stylizacje po bardzo mi się podobają :D
    Makijaż przed bardzo fajny, po podoba mi się ten 2 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko się to zdarza, ale dollka przed bardziej mi się podoba. Zarówno makijaż jak i stylizacja. Druga stylizacja 'po' też fajnie się prezentuje. Pierwsza stylizacja po, zarówno jak i makijaże, zupełnie nie wpadły w moje gusta.

    ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja przed jest według mnie całkiem ładna, za to z Twoich stylizacji bardziej podoba mi się ta druga, chociaż nie jestem przekonana. Coś mi tutaj nie gra, tylko nie wiem co.

    Co do makijaży, to przed zdecydowanie wygrywa. Pierwszy jest zbyt intensywny w porównaniu z tymi włosami, a drugi zbyt słodki, taka landrynka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacje "po" są ok, ale ta "przed" też jest niezła. Makijaż wydaje mi się kompletnie nietrafiony.
    Frytasna1997

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat ta metamorfoza nie przypadła mi do gustu :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wie ktoś może kto zaprojektował bluzkę z drugiej stylizacji "po"?

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja:
    Przed:
    Nie mam uwag, bardzo ładny strój.
    Po:
    Również świetnie! Szczególnie spodobała mi się katana w kreacji drugiej. Pierwsza jest średnia, nie w moim stylu.
    Makijaż:
    Przed:
    Ładny, w delikatnym, dziewczęcym stylu.
    Po:
    Jedyne co mi się podoba w stylizacjach po, to tylko i wyłącznie cienie do oczu. Poza tym to chyba nic.
    clawdeen481

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja zarówno Przed jak i te Po są śliczne. Zakochałam się w bluzce z trzeciej stylizacji!
    Jeśli chodzi o makijaż podoba mi się pierwszy i drugi :3


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza stylizacja po jest niesamowita! Makijaż, jak dla mnie zbyt przesadzony.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za metamorfozę i za wszystkie miłe komentarze :) Besos :*
    MissOlka1231

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o koszulkę z drugiej stylizacji, to projektant usunął konto :/
      MissOlka1231
      (konto na górze jest inne bo nie chciało mi się wylogowywać na telefonie ^^)

      Usuń
  13. Metamorfoza jak najbardziej udana. Doll przed jak i po wygląda ładnie.:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Stalizacja przed bardzo mi się podoba ;) Po bardziej w moim guście jest stylizacja 1 :D Metamorfoza jak najbardziej OK :D

    sylwia19181

    OdpowiedzUsuń
  15. Doll przed bardzo ładna, wg mnie lepsza niż po metamorfozie. Jeśli chodzi o 'po' to żadna ze stylizacji mnie nie urzekła, w pierwszej podoba mi się sweter. A twarz 'po' również nie jest szczytem, makijaż ładny, ale dobór włosów- niezbyt.
    juju789alexr786

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko przed mi się bardzo podoba. Metamorfoza według mnie nieudana, zupełnie nic nie przypadło mi do gustu.
    1 stylizacja po - jakoś nic mi do siebie nie pasuje, ani kapelusz, ani sweter ani torebka
    2 stylizacja po - meh, taka zwykła

    1 make up po - NIE, NIE i jeszcze raz NIE! To wygląda jak jakaś początkująca doll, totalna porażka
    2 make up po - pierwsze co przychodzi mi na myśl to kicz&tandeta
    no słabo niestety

    cherry9713

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie trzy stylizacje mi się podobają, tak samo z resztą makijaże :) widać, że w pierwszej odsłonie nieco zaryzykowałaś z tym czerwonym kolorem, sama raczej nie zdecydowałabym się na taki kolor odcień włosów, ale propozycja jest ciekawa, no i połączenie tej barwy z granatem jest mega trafne. W drugim twoim makijażu jestem zachwycona sposobem w jaki pomalowałaś oczy, chodzi mi o kształt, jestem bardzo ciekawa jak uzyskałaś ten efekt kociego oka, bo wygląda to jakbyś nie użyła tutaj eyelinera, a zwykłego cienia. Wykonanie świetne, bardzo precyzyjne i muszę przyznać, że uwielbiam twoje wizaże! :)

    OdpowiedzUsuń