2015/12/14

Makijaż: zieleń z akademii.

 (kliknij w zdjęcie by powiększyć)


Hej
dzisiaj post w innej wersji. 
Jest on taki, a nie inny z powodu mojego braku czasu na wszystko.
Pokrótce opiszę Wam sposób powstania makijażu oka i ust.
***
Na początku zamalowałam dolną oraz część górnej powieki zielonym cieniem, by następnie poprawić dół białym cieniem. 
Zdecydowałam się również użyć cielistego cienia, na górną powiekę.
Dorysowałam kreskę eyelinerem oraz lekko po tuszowałam rzęsy na szaro.
Na usta nałożyłam dwie szminki (kolejno): pomarańczową z akademii i białą z Dot.


Co sądzicie o takiej wersji posta i makijażu?
Jak na razie jest przejściowa, ale może taka Wam się bardziej podoba, 
ponieważ BoberNaukowiec tworzy makijaż krok po kroku?

OCENIAJCIE I PISZCIE KOMENTARZE! :D

11 komentarzy:

  1. Podoba mi się makijaż oka :3


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba, mimo, że nie lubię zielonego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć nie do wszystkiego pasuje to jest świetnie wykonany :) Bardzo mi sie podoba :D

    sylwia19181

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba, ale wolę makijaż pokazany krok po kroku.

    cherry9713

    OdpowiedzUsuń
  5. Post zapowiada się fajnie :) jezeli chodzi o makijaż to jest ob fajny, lekki, bardzo pasuje do doll. Co prawda jestem istotą której trzeba tłumaczyć wiele łopatologicznie, to idzie domyślić się, jak makijaż powstał. Daję okejkę :)

    Yoami

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się makijaż oka, ale wydaje mi się, że kolor szminki i włosów kompletnie nie pasuje, a policzki podkreślone są za mocno. Jakby cienie na oku były w kolorze czarnym/szarym to by było jak najbardziej na plus:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli jednak ta zielen ma zastosowanie. Bardzo mi sie podoba, fajnie wyglada zielona kreska, a kolorowych eyelinerow fanka nie jestem. Zmienilabym tylko kolor wlosow na ciemniejszy.
    Juju789alexr786

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż sam w sobie świetny, chociaż nie wiem czy zielony do końca do mnie przemawia. Nie mam jednak nic do zarzucenia. Forma całkiem ładnie się prezentuje, aczkolwiek dodałabym jeszcze krok po kroku wykonania takiego makijażu.
    ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  9. Doskonałe wykorzystanie tak bezużytecznej rzeczy. Mało osób potrafi zrobić makijaż, z tak dennym cieniem, który okazuje się znakomicie prezentować. Puder kontrastują z karnacją, lecz wygląda to znakomicie! Fryzura także jest nienaganna. Lalka przypomina mi nieco zbliżającą się Panią Zimę. Uważam, że powinna to być inspiracja dla osób o niewielkiej sumie pieniędzy, które chcą mieć ładną doll. :-)
    clawdeen481

    OdpowiedzUsuń