2015/12/24

Zakupoholiczka



Nie mieliście czasu czy pomysłu na zakup prezentu lub może dopiero za jakiś czas zobaczycie się z rodziną? A może ceny podarunków przerażały? 
Przygotowałam dla Was kilka propozycji upominków dla bliskich, za które nie zapłacicie więcej niż 40zł. Znajdziecie je w popularnych sklepach jak i na stronach internetowych. Możecie je podarować komuś "w realu" jak i na stardoll :). Oto one:

1. Kocyk polarowy - zimą zawsze przyda się coś ciepłego, miękkiego. Czerwony kolor i wzór stwarzają świąteczny nastrój.

2. Szalik - w tym sezonie królują przeróżne szaliki. Im grubszy, cieplejszy, tym lepszy. Niestety ceny takich dodatków nie są niskie. Muszę przyznać, że mi moda na szale też się udzieliła. Ostatnio kupiłam jeden w Reserved. Ma przyjemny kolor i bardzo się przydaje. Ponadto jest obecnie na przecenie.

3. Książka - każda fashionistka ucieszy się z "Księgi stylu Coco Chanel". Jest to współczesne spojrzenie na legendarną ikonę mody i praktyczny poradnik dla kobiet wszystkich pokoleń. 

4. Bombki - typowy, świąteczny prezent, zawsze się sprawdza. Tym razem proponuję jednak odejść od tradycyjnej bombki-kuli i przystroić choinkę ciekawszymi figurkami. Duży wybór jest w sklepie silveradochristmasornaments.com. Postacie z bajek, zwierzątka, zabytki, a nawet bombka-sushi! Każdy znajdzie coś dla siebie. 


5. Plakaty - jest ich tak wielki wybór, że bez problemu trafi się w każdy gust. W sklepie eplakaty.pl znajdziecie gwiazdy muzyki i filmu, piękne widoki i kompozycje, złote myśli i cytaty na ścianę. 



6. Świeczki - idealny prezent dla osoby, która lubi stwarzać sobie romantyczny nastrój w domu. Duży wybór widziałam w Nanu Nana, jednak do propozycji wstawiłam świeczkę z Ikei ze względu na niższą cenę. 



7. Skarpetki - zawsze mamy ich deficyt. Nie są drogie, a mogą sprawić dużo radości. Uwielbiam skarpetki z ciekawymi nadrukami, szczególnie ze zwierzątkami. Ciepły, miły i użyteczny prezent. 




Jakie prezenty przygotowaliście dla bliskich? 


8 komentarzy:

  1. Świetne pomysły na prezenty! Ja kupiłam podobny szal mojej mamie. :)
    the_gusty

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, aż szkoda, że ukazał się dopiero dzisiaj:( Miałam niemały problem z wyborem prezentów dla rodziny, ale w gruncie rzeczy pewnie ucieszą się z tego, co dla nich mam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenty miałam gotowe już dawno więc problemu nie miałam.
    ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że post ukazał się tak późno :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Troszkę rychło w czas ale post fajny :D


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne pomysły, tylko post mógł się ukazać wcześniej :)
    PrettyGirlsUrok

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja bym się z takich skarpetek ucieszyła. Fajny post i pomysły.
    juju789alxr786

    OdpowiedzUsuń