2016/01/17

Co za tydzień!



We środę na Stardoll było gorąco! Mowa oczywiście idzie o Callie, która postanowiła przywrócić do StarPlazy wiele cenności. Distressed Jeans, Black White Print Tee oraz bandana - są to rzeczy, które od razu znalazły się w mojej szafie. Zaciekawiło mnie też kilka innych perełek, jednak portfel wieje pustkami.

Apres-Ski, niestety tym razem mnie rozczarowało. Dostawa jest stanowczo zbyt droga, a przy tym same rzeczy zupełnie mi się nie podobają. Z całej kolekcji zainteresował mnie tylko jeden artykuł, którym jest - Scalloped Skirt.


1. Spódniczka- Apres-Ski, Bandana- CP, Bluzka- It Girls, Kurtka- Velvet Orchid, Torebka 1- Chanel, Torebka 2- Apres-Ski, Buty- Balmain
2. Spodnie- CP, Bluza- Nelly, Okulary- Nelly, Kołnierzyk- Bonjour Bizou, Koszula- Mr., Torebka- Antidote, Buty- Subcouture, Kapelusz- Killah

Która dostawa przypadła Wam najbardziej do gustu? Kupiliście coś? Podzielcie się opiniami :)
PS. Od dnia dzisiejszego dział będzie prowadzić dora_dorka.

20 komentarzy:

  1. Mi chyba bardziej spodobała się dostawa do Apres-Ski, rzeczy idealnie trafiają w mój gust, te sweterki świetne. Jeżeli chodzi z CP to kilka rzeczy mi się podoba. 2 stylizacja super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również nie podobała się dostawa do Apres-Ski. Nic nie kupiłam. CP - super, znalazło się sporo fajnych rzeczy. Druga stylka sztos. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostawa do CP jest fajna, jednak większość rzeczy już miałam, więc obyło się bez wydatków. Dostawa do Apres-Ski jest taka sobie, zakupiłam tylko spódniczkę i torebkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie dostawy mi się podobają,bandanę już zakupiłam. Spodnie i spódniczka są świetne,stylizacje też i jeszcze bardziej przekonują do kupna tych rzeczy.


    milusia963

    OdpowiedzUsuń
  5. Apres-ski dla mnie też jest niewypałem. Za to Callie nawet się postarała, na pewno w mojej szafie zagoszczą spodnie i bluzka, które pokazałaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z CP kupiłam kilka rzeczy, kilka już miałam w swojej szafie. Dostawa to Apres-Ski moim zdaniem fatalna. Nie znalazłam nic co by mi się choć trochę spodobało i było adekwatne z ceną. Co do stylizacji to wyszły super.
    ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  7. Apres Ski dla mnie jest wspaniałe, kupię mnóstwo rzeczy, tak samo dostawa do Callie jest wyborna;)

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjrzałam się obu kolekcjom już, ale na razie nic nie kupiłam. Z Apres Ski nawet nie planuję nic kupić, a co do CP to jeszcze raz muszę przemyśleć i przymierzyć rzeczy na moją doll. Co do stylizacji, to są super. Ze spódniczką stylizacja jest bardzo kobieca, z seksapilem, na prawdę dobra robota. :)
    MoveYourBody7

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostawy takie średnie, muszę je jeszcze dobrze przejrzeć:) natomiast stylki są po prostu cudowne *.* sama nie wiem, która mi się bardziej podoba, bo obie są świetne

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie dużo lepsza dostawa była w Arpes-Ski. W Callie kupiłam tylko bandane i z pewnością nie zakupię nic więcej. Według mnie Callie to jakiś totalny niewypał. ;)

    sylwia19181

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię sklepu jakim jest apres-ski, poprzednie dostawy były równie słabe, co najnowsza. Spodobały mi się jedynie 2 rzeczy, czyli sweterek z wycięciami na ramieniu i wspomniana przez ciebie spódniczka. Natomiast kolekcja callie's picki myślę, że jak najbardziej udana, znalazło się w niej całkiem sporo rzeczy wartych uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dostawy w tym tygodniu jakoś mnie nie zachwyciły. Z Apres-ski nic nie kupiłam i raczej nie planuję, z Callie ze trzy rzeczy ale też nie zachwycają :D


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie obie dostawy są świetne. Ta która trafiła do Apres-ski miło mnie zaskoczyła i na pewno kupię dużo rzeczy. A z Callie też jestem zadowolona bo jest tam dużo perełek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie dostawy były ciekawe, ale Callie jednak wygrywa jak dla mnie, szukałam już wcześniej bandany a tu proszę... kupiona od razu, a po twoich stylizacjach, zastanawiam się nad kupnem spodni :)
    Kesse

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie dostawy były ciekawe, ale Callie jednak wygrywa jak dla mnie, szukałam już wcześniej bandany a tu proszę... kupiona od razu, a po twoich stylizacjach, zastanawiam się nad kupnem spodni :)
    Kesse

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi również dostawa z Apres-Ski się nie spodobała, tylko długi szary sweter to jedyna rzecz która wpadła mi w oko. Callie trochę więcej rzeczy w moim guście, ale również za jakiejś MEGA dostawy to bym nie uznała.

    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam tę kolekcje Callie. Jest naprawdę warta uwagi. Pojawiło się wlele nowych rzeczy w mojej szafie. A co do Apres-Ski, to mam mieszane uczucia. Kilja rzeczy mi się spodobało, ale nadal zastanawiam się nad ich kupnem.
    Gin_y

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja z callies's zamierzam kupić tę szarą koszulkę i brązową bandamkę. Ogólnie obie kolekcje nie przypadły mi za bardzo do gustu. Stylizacje są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeju.... pełne aspiracji te kreacje są ja zamierzam kupić spodnie szare z dziurami lubie taki Street look <3 buty z drugiej stylizacji sa czaderskie :c szkoda ze ich nie kupilam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Dostawa do CP jest swietna, duzo fajnych rzeczy. Z kolei ubrania w Apress ski sa slabe, pewnie sie bardzo nie obkupie, o ile cos kupie. Obie stylizacje swietne, nie ma faworyta.
    Juju789alexr786

    OdpowiedzUsuń