2016/01/19

HOT or NOT

katniss-ne

DancerMarika:
Bardzo podoba mi się połączenie tych dwóch bluzek z płaszczem, ogólnie całość jest całkiem OK, chociaż przeszkadza mi torebka i złoty pasek, zamieniłbym je na coś innego. HOT/NOT.

Kaja1706:
Moim zdaniem stylizacja jest świetna i chyba niczego bym w niej nie zmieniła. Ciekawie wygląda połączenie bluzek, do tego ta spódnica i żeby nie było za pusto postanowiłaś dodać płaszcz. Dla mnie jest ok. HOT.



wikson111

DancerMarika:
Ten płaszcz jest świetny i miałaś bardzo dobry pomysł na jego użycie, a mianowicie zestawienie go z długą czarną sukienką. Całość zepsuły dodatki, o ile naszyjnik jest w miarę OK, to buty i torebka w ogóle mi tu nie pasują. Pomiędzy NOT HOT/NOT.

Kaja1706:
Płaszcze tego typu raczej mi się nie podobają, ale Ty pokazałaś, że nie zawsze muszą wyglądać tandetnie. Długa sukienka i naszyjnik to zawsze dobra kompozycja, a dopełnieniem całego outfitu staje się właśnie ta narzutka, która w tym zestawieniu na prawdę dobrze się prezentuje. HOT.




wiki577

DancerMarika:
Myślę, że dużo nie muszę się rozpisywać. Sukienka, buty i do tego poroże, które nijak nie pasuje. NOT.

Kaja1706:
Jeszcze nie zdążyłaś przebrać się po świętach. Sukienka i buty do siebie pasują, ale stylizacja jest za pusta i do tego te rogi. NOT.




Sally11l

DancerMarika:
Całkiem ciekawy pomysł na zestawienie sportowego stylu z eleganckim. Spodnie i buty mają świetny kolor, razem z marynarką wyglądają bardzo dobrze. Ja chyba zrezygnowałbym z tego daszka, oraz wymienił torebkę. HOT/NOT.

Kaja1706:
Ta stylizacja podoba mi się najbardziej ze wszystkich, które dzisiaj oceniamy. Przepiękny, malinowy kolor zestawiony z bielą, sport i elegancja. Lubię te spodnie, ale uważam, że ciężko je wykorzystać. Ty zrobiłaś to idealnie - HOT!





Zgadzacie się z ocenami?
Za tydzień ocenimy: kotoslawa, gabrysiaslysz, klaudialigenza, natalia..27.

14 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za ocenę mojej stylizacji. Myślę, że dwie pierwsze zasługują na hot, jedynie trzecia na not. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się ze wszystkimi ocenami Kaja1706 :) mi też najbardziej podoba się ostatnia stylizacja.

    milusia963

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak najbardziej zgadzam się z ocenami :)
    Najładniejsza według mnie jest stylizacja numer jeden.
    Tinistas4everVL

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z ocenami. Żadna ze stylizacji nie jest szałowa, większość ma fajną bazę ale wykończenie średnie ^^


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się pierwsza dolka. Zdecydowane HOT dla niej. Druga i trzecia raczej słabo tutaj wypadły, więc jak dla mnie NOT. Ostatnia wygląda całkiem dobrze, ale zmieniłabym kilka elementów. Mocne HOT/NOT dla niej.
    ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie:
    1.HOT/NOT
    2.NOT
    3.NOT
    4.HOT

    sylwia19181

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi soe pierwsza, ale zmienilabym torebke, fajne polaczenie bluzek. Druga jest dosyc dziwna, nie podoba mi sie. Trzecia to NOT, a ostatnia i zarazem najlepsza HOTHOT. Swietnie wyglada w tej stylce nawet ta kuczowata torebka, cud mjud.
    Juju789alexr786

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga i ostatnia na pewno HOT, pierwsza HOT-, a trzecia zdecydowanie NOT.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga doll ma najlepszą stylizację ze wszystkich. Wszystko wygląda świetnie. Długie płaszcze są świetne ale też ciężkie do stylizacji, a tutaj nic nie zabrakło :) Pierwsza stylizacja również fajna, ale zgodzę sie, że zdjęłabym złoty pasek. Trzecia stylizacja jest raczej nudna, dodałabym jakieś dodatki. Ostatnia jest ciekawa, jednak kojarzy mi się z kortem tenisowym przez ten daszek, zdjęłabym go zdecydowanie.
    MoveYourBody7

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Zmieniłabym torebkę, ale poza tym to HOT.
    2. Zestawienie sukienki i płaszcza jest fajne, jednak coś mi tutaj nie gra. Na pewno zmieniłabym dodatki. HOT/NOT
    3. Nie ma co oceniać. NOT.
    4. Bardzo ładne połączenie kolorów i stylów, Sądzę, że gdybyś zmieniła torebkę to całość prezentowałaby się jeszcze lepiej. HOT.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się tylko pierwsza i ostatnia :) W pozostałych jest dużo do poprawienia

    OdpowiedzUsuń
  12. Tylko ostatnia HOT, reszta to taki misz-masz. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedynie ostatnia stylizacja mnie zaciekawiła, reszta nie zbyt.

    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie ostatnia stylizacja jest najlepsza, a w dodatku te czerwone spodnie są świetnie wykorzystane. :D

    OdpowiedzUsuń