2016/01/15

Lookbook: Callie's Picks nr 57


Ostatnia dostawa do Callie's Picks została ogólnie okrzyknięta jako udana, jednak pojawiają się wyjątki od tej opinii. Nie da się ukryć, że dostawa przyniosła wiele poszukiwanych cenności, a co za tym idzie spowoduje to pustki w portfelach stardollowiczów, gdyż ceny oryginałów na pewno spadną. 

Dzisiaj mamy dla Was niewiele stylizacji, jednak mam nadzieję, że nie będziecie mieć nam tego za złe!


MissMagda008


top - Callie's Picks | okulary -  Chanel | marynarka - Limited Edition | pasek - Limited Edition | spodnie - Original Future | torebki - Nelly.com + YSL | buty - UGG



Soxo_


1. torba - Callie's Picks | kurtka - Special Offer | top - Museum Mile | szorty - Bonjour Bizou | okulary - LE | buty - Chanel
2. t-shirt - Callie's Picks | kurtka - Evil Panda | zegarek - Chanel | troba - MSW | spodnie - Velvet Orchid | buty - Nelly.com
3. torebka - Callie's Picks | okulary - PPQ | top - Basics + Fudge | sweter - Original Future | spodnie - Basics | buty Nelly.com

19 komentarzy:

  1. Super!!!
    lovestarsteew

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje mnie nie zachwyciły. W każdej jest coś co nie pasuję do reszty, przez co psuje cały efekt. MissMagda008, gdybyś pozbyła się marynarki i BUTÓW!!! stylizacja byłaby śliczna. Stylizacje Soxo są takim misz-masz. Tym razem jakoś tak średnio ;)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajne stylizacje, najbardziej podoba mi się 2 od soxo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze stylizacje to 1 i 2 Soxo, dostawa jest świetna, na pewno kupię sporo rzeczy.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się 1 stylizacja Soxo. Reszta mnie nie zachwyca za bardzo. Ogólnie dostawa mi się podoba,ale jak narazie kupiłam tylko jedną rzecz.

    milus963

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe stylizacje, bardzo podoba mi się 2 i 3 :)

    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna artykuł :) i swietne stylizacje- dla mnie anspiracja :)
    NataliDIY

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się stylizacja od MissMagda008.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tym razem średnio podobają mi się stylizacje, szkoda, że tylko 4. :p
    Najlepsza pierwsza od soxo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dostawa jest taka sobie, oczywiście znajdzie się jakieś perełki tak jak w każdym CP. Na pierwszy rzut oka nie spodobało mi się zbyt dużo rzeczy, kupiłam tylko dwie. Dla mnie ten sklep to jest trochę taki mix wszystkiego, rzadko stylizacja na manekinie wygląda dobrze, stardoll powinien spędzić może trochę więcej czasu na dopasowywaniu ciuchów ;) Stylizacje są fajne, ale chyba najbardziej podoba mi się ostatnia.
    MoveYourBody7

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w pierwszej stylizacji ! Taki styl lubię najbardziej :) Dobra robota również przy reszcie ! ☺

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  12. Druga stylizacja od Soxo_ jest świetna :)
    Etana8

    OdpowiedzUsuń
  13. Druga stylizacja od Soxo_ jest świetna :)
    Etana8

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdyby w pierwszej były inne buty, byłaby moją faworytką, ale najbardziej podoba mi się 3 Soxo.
    juju789alexr786

    OdpowiedzUsuń
  15. W stylizacji u MissMagda008 jak i w pierwszej u Soxo_ zmieniłabym buty i byłoby idealnie.
    ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  16. Średnio podobają mi się stylizacje, nie przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się pierwsza stylizacja MssMagda008, chociaż pomyślałabym nad zmianą butów. Za to ze stylizacji Soxo_ najbardziej podoba mi się druga, chociaż pierwsza jest równie świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się tylko pierwsza stylizacja, czyli ta od MissMagda008. W sumie wystarczy spojrzeć i porównać, od razu widać różnicę w stylu obu użytkowniczek. Ja osobiście jestem zwolenniczką tego bardziej stonowanego.

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja MissMagda008 jest bardzo ładna. Jedynie wymieniłabym te botki, na jakieś bardziej eleganckie buty. Stylizacje Soxo_ są świetne. Te dwie mroczniejsze najbardziej przykuły moją uwagę. :)

    OdpowiedzUsuń