2016/02/03

LOOKBOOK - Antidote




Jesteście ciekawi naszych propozycji na wykorzystanie rzeczy z najnowszego Antidote?
Przewiń post i zainpiruj się!



Soxo_

1. Kurtka- Antidote, Okulary- PPQ, Naszyjnik- Rio+Nelly, Sukienka- Original Future, Torebka- Chanel
2. Kurtka- Antidote, Buty- Antidote, Opaska- Nelly, Top- Callie's Picks, Torebka- Original Future, Spodnie- Nelly


DancerMarika
3. Spodnie- Antidote, Bluzka- CP, Kopertówka- Nelly, Czapka- Original Future, Buty- Velvet Orchid, Okulary- The Jet Set
4. Spódniczka- Antidote, Bluzka- Nelly, Pasek- Archive, Kamielka- Fallen Angel, Buty- Cheap Monday


dora_dorka
5. Narzuta- AntidoteButy- AntidoteNaszyjnik- Antidote, Bluzka- MSW'15, Spodnie- Evil Panda, Torebka- The Jet Set
6. Body- Antidote, Pasek- Balmain, Spodnie- LE, Torebka- 400 Milion, Okulary- PPQ, Buty- Pretty n' Love


Zdążyliście zrobić zakupy? Jakie perełki zdobyliście? Które stylizacje uważacie za udane? 
Podzielcie się opiniami :)

16 komentarzy:

  1. O dziwo, wszystkie stylizacje mi się podobają. Nie mam żadnych zastrzeżeń ;3 ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  2. Moglam kupic te zielona spodnice... Super wyglada w stylce Darka. Mialam w koszyku, ale zrezygnowałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stylki :) najbardziej podoba mi się pierwszy outfit Soxo i drugi Darka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja DancerMarika nie przypadła mi do gustu. Spodnie są eleganckie i połączniee ich z taką koszulką kompletnie nie pasuje. Najlepsza stylizacja należy do Soxo z wykorzystaniem kurtki i butów z Antidote, wygląda świetnie. Stworzyła najlepsze stylizacje według mnie :) Druga stylizacja u dora_darka wygląda dziwnie, bo dół jest bardzo rzucqjący się w oczy przez wybór kolorystyczny, a góra składa się tylko z body. Straszne przeciążenie jest tutaj. Chociaż pierwsza stylizacja jest świetna, podoba mi się kolorystycznie.
    MoveYourBody7

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja od Soxo i pierwsza od dora_dorka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacje Soxo_ są bardzo ładne. W drugiej podobają mi się żółte akcenty kolorystyczne. Druga stylizacja Darka bardziej trafiła w moje gusta. Stylizacje dora_dorka są genialne. Szczególnie ta z prześwitującym body.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej do gustu przypadły mi stylizacje Soxo_ :)) sąą świetne

    milusia963

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają :)
    24wiki24

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedynie stylizacje dory_dorki przypadły mi do gustu, są świetne i nietuzinkowe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie to Soxo_ poradziła sobie najlepiej. Zwłaszcza pierwsza stylizacja mi się spodobała. Drugi outfit DancerMarika również wyszedł bardzo fajne, może troszeczkę za pusto ;) dora_dorka pierwsza stylizacje byłaby genialna ale przeszkadzają mi spodnie ^^


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze mówiąc stylizacje podobają mi się średnio xd Jeżeli już miałabym wybierać coś dla siebie wybrałabym stylizacje Soxo_. Chyba tylko one mi się podobają. Ubrania pasują do siebie, czego nie moge powiedzieć o innch stylizacjach ;)

    sylwia19181

    OdpowiedzUsuń
  13. Soxo świetne stylizacje, a najgorzej tym razem ostatnia stylizacja dora_dorka, torebka zlewa się ze spodniami, nie wgląda to dobrze.'

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  14. Średnio podobają mi się stylizacje. Ale, jeżeli miałabym wybierać, to najbardziej podoba mi się trzecie zestawienie. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. średnie stylizacje. Podoba mi się pierwsza Soxo i druga DancerMariki.
    juju789alexr786

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem ładne stylizacje. Nie mam sie do czego przyczepić. Najbardziej spodobały mi się stylizacje Soxo_ i ona najlepiej poradziła sobie z zadaniem. Pierwsza stylizacja DancerMariki nie przypadła mi do gustu. Nie podoba mi sie połączenie tych eleganckich spodni ( które wogóle same z siebie mi się nie podobają) z tą bluzką. Druga stylizacja Darka jest bardzo ładna i nie mam się do czego przyczepić.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń