Obserwatorzy

17 lutego 2016

Makijaż na dziś


Dzisiejsze kolory dobrałam do siebie nieco przypadkowo, jeżeli mam być szczera. Mam nadzieję, że mimo wszystko całość przypadnie Wam do gustu.


  1. Najpierw użyłam czekoladowego cienia z Transform aby podkreślić powiekę.
  2. Nałożyłam brązową kredkę na dolną i górną powiekę.
  3. Zewnętrzny kącik oka poprawiłam burgundowym cieniem z Dot.
  4. Nad tęczówką dodałam nieco koloru moss green.
  5. Spojrzenie nieco rozjaśniłam za pomocą mint green i wytuszowałam rzęsy.


W tym tygodniu na policzkach zagościły inne kosmetyki niż zazwyczaj! Z bliska makijaż wygląda dosyć mocno, ale uważam, że z daleka prezentuje się dobrze.

13 komentarzy:

  1. Ja bym jednak zrezygnowała z tak mocno podkreślonych policzków. Makijaż oczu mi się bardzo podoba. I na pewno dodałabym pomadkę w jakimś ciemnym odcieniu. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa propozycja :) a policzki moim zdaniem są okey

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie marny makijaż. Zwykły i mało pomysłowy. Nie przypadł mi do gustu, ale co kto lubi :) / collaamanda4

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się podkreślenia policzków, ale oczy są pomalowane bardzo ładnie :)
    juju789alexr786

    OdpowiedzUsuń
  5. Policzki trochę przesadzone, makijaż oka w miarę okej, choć nie moje kolory :)

    mal3cka

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny makijaż ale policzki są trochę za mocno pomalowane .

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem przekonany do policzków, ale reszta mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Policzki trochę za bardzo podkreślone. Trochę przesadziłaś... Dodałabym jakąś pomadkę i byłoby perfekcyjnie ;) Podoba mi się makijaz oka :)
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez uważam że policzki są przesadzone, ale makijaż oczu to bardzo ładne zestawienie zieleni z brązem.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście policzki z bliska wygjądają kiepsko, ale z daleko nawet nawet. Co do makijażu oka, to trochę jest krzywo zrobiony, prawe oko ma ciemniejszy i większy kącik zewnętrzny pokryty brązem.
    MoveYourBody7

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ten zielony, gdzieś w otchłani brązu... Bardzo ładny makijaż, kolorystyka - nareszcie coś innego niż róż :D


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż oka mocny i przepiękny ;)

    sylwia19181

    OdpowiedzUsuń