2016/02/24

Makijaż na dziś


Niedawno kupiłam sobie paletkę cieni do oczu firmy Catrice. Chciałam mieć jakieś mazidła, a akurat była dosyć korzystna cena... Nie będę się rozwodzić tutaj o ich jakości, ale to dzisiejszy look jest nieco inspirowany jej kolorkami. Wyszedł w końcu o wiele silniejszy, niż zamierzałam.

  1. Obrysowałam oko kredką z Sephory. Bardzo podoba mi się jej kolor, jest taki... jagodowy.
  2. W zewnętrznym kąciku nałożyłam cień z Dot o nazwie deep orchid.
  3. Poprzednio nałożony kolor pokryłam jedną warstwą szarego - frozen gray.
  4. Na powiekę ruchomą dodałam nieco żywszego muted ruby.
  5. Dolną linię rzęs podkreśliłam eyelinerem w kolorze deep pink.
  6. Wytuszowałam rzęsy czarną mascarą.

Na koniec czas na policzki. Widziałam, że poprzednio dobór kolorów się Wam nie spodobał, więc pozostałam przy moim ulubionym trio: białym rozświetlaczu z Transform i bronzerom: Rose zakupionym w Sephorze oraz mellow madness pochodzącym z Dot. Na ustach widzicie lekki gradient koloru wykonany dwoma błyszczykami ze sklepu Transform: białym i Miami tan.

14 komentarzy:

  1. Szkoda, że cień nie jest jednak trochę jaśniejszy, ale z bliska prezentuje się ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba lepiej by było gdyby usta były trochę ciemniejsze a oczy jaśniejsze. Ale tak też jest fajnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też wydaje się, że usta mogłyby być trochę ciemniejsze, ale makijaż i tak jest śliczny.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi sie wszystko poba, bardzo ladny makijaz.
    Juju789alexr786

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny makijaż, choć bez pomalowanych rzęs podoba mi się bardziej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie wyszedł ślicznie. Niczego bym nie zmieniała c:


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba makijaż oka, kocham fiolety. Dobrze, że podkreśliłaś oczy mocniej niż usta, bo utrzymujesz równowagę, gdyby usta były ciemniejsze, niekoniecznie byłoby to korzystne dla Twojej doll.
    MoveYourBody7

    OdpowiedzUsuń
  8. Ladnie ale zrezygnowałabym z pomalowania dolnych rzęs :)
    misietka963

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem fajny, ale wolę chyba twoją doll w delikatniejszym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż super, ale usta zdecydowanie ciemniejsze lepiej by wyglądały.

    mal3cka

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak to już wcześniej pisano, dodałabym ciemniejsze usta i rozjaśniła makijaż oka. Wtedy byłoby cudownie! Ewentualnie wycofałabym się z pomalowania rzęs, albo chociaż z dolnych rzęs...
    Ogółem, makijaż mi się podoba.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo innych zamiarów wygląda dobrze :D
    ~GreatGoldSilver

    OdpowiedzUsuń