2016/02/10

Zamienniki


18 komentarzy:

  1. Buty są bardzo podobne, te z Subcouture są lepiej wykonane, ale z WOTW są godnym zamiennikiem. Stylizacja jest jedną z lepszych jakie widziałam na tej stronie :)

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry zamiennik, stylizacja jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry odpowiednik, ale jednak buty z Subcouture bardziej mi się podobają. Udało mi się je kupić za cenę 2sd na wyprzedaży użytkowniczki, która sprzedawała wszystko z szafy, więc jestem bardzo zadowolona, bo od dawna ich szukałam. Co do stylizacji to świetna jak zawsze ;3 ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podobają mi się tego typu buty, jednak bardzo dobrze dobrałaś "zamiennik".
    Stylizacja ładnie się prezentuję. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamiennik bardzo mi się podoba. Osobiście posiadam te buty z subcouture i aż się dziwie, że już są warte od 60 sd. Stylizacja jest świetna, taka dziewczęca. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja Świetna :D uwielbiam ja :D Jednak buty nie podobaja mi sie i raczej ich nie kupie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam buty z Subcouture i je uwielbiam, podoba mi się ich kolor, który jest bardziej intensywny niż zamiennika. Sylizacja świetna.
    MoveYourBody7

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety, nie posiadam butów z Subcouture, ale są naprawdę godne uwagi. Podoba mi się ich pastelowy kolor. Zamiennik jak najbardziej przypomina oryginalne :) Myślę nad zakupem zamienniku, jesli nie znajdę butów z Subcouture za dosyć fajna cenę. Co do stylizacji, jest świetna i bardzo mi się podoba!
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty są rzeczywiście dość podobne, choć wolałabym mieć te z subcoulture. :) Podobaja mi się one, bo pasuja do wielu stylizacji, maja oryginalny kolor i lubie takie jasne kolorki. Być może zakupie te podobne, gdy nie znajde z subcoulture. Jak najbardziej duzy plus za ten zamiennik.:) / collaamanda4

    OdpowiedzUsuń
  10. Posiadam te z subculture, które tak szczerze kupiłam bez większego entuzjazmu ale jestem z nich teraz bardzo zadowolona. Nad tymi z WOTW cały czas się zastanawiam i jeśli nie wejdzie jakaś inna fajna kolekcja na pewno je kupię
    czikkka

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię te buty z WOTW. Stylizacja ładna sama już też łączyłam te buty z spódnicą z nelly :)
    24wiki24

    OdpowiedzUsuń
  12. Od dawna poluje na te subculture jednak jak już jakieś znajdę to są mega drogie. Żałuję że nie kupiłam ich wtedy kiedy były w plazie.
    Ale zamiennik bardzo podobny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysłowy zamiennik ;) Mam drugą parę butów, nie używam ich za często jak i również nie widuje ich u innych użytkowników, więc cena mnie zaskoczyła. Outfit wyszedł naprawdę ładnie!


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, podoba mi sięnawet ta kamizelka za którą nie przepadam. Muszę pomyśleć nad zakupem butów.
    juju789alexr786

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zamiennik :D Wygląda praktycznie tak samo, a stylizacja jest świetna
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądają niemalże identycznie, stylizacja świetna.
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń