2016/04/07

10 Years of Stardoll: 2006

Świętowanie 10 urodzin Stardoll, nie skończy się na kolekcji CP. Admini dodali już specjalną zakładkę, gdzie możemy odbyć małą podróż w czasie. Zabawa będzie trwała 10 dni. Każdy dzień, to jeden rok i jedna niespodzianka. Zaczynamy od 2006 roku, a atrakcją przygotowaną na dziś, jest konkurs z prezentem, o którym mogliście przeczytać tutaj.

(Rozwiń post, aby zobaczyć więcej)





Poza tym, do każdego doładowania SS, dodawane jest 10% więcej sd, a także pojawiło się specjalne wnętrze do imprez.


W naszych apartamentach, znajdziemy jeszcze jeden upominek - misia.


Jak podoba Wam się pomysł Adminów? Jesteście ciekawi, jaki atrakcje przygotowali dla nas na kolejne dni?

20 komentarzy:

  1. No fajnie, dla sukienki sę zgłoszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł, na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł świetny ;) Sukienka, którą dostałam dzisiaj również niczego sobie ;) Jestem bardzo ciekawa kolejnych prezentów ;)

    sylwia19181

    OdpowiedzUsuń
  4. Atrakcja mi się bardzo podoba, sukienka jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe, co będzie następne :) początek zapowiada się świetnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest całkiem ładna. A ten misiek taki słodziutki. Jestem ciekawa co kolejnym razem dostaniemy. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Musisz wziać udział w tym konkursie: http://www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=4319#_=_

      Usuń
  8. Każdy prezent jest spoko, zwłaszcza sukienka :) Czekam na następne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczekiwałam trochę więcej sd za doładowanie. Sukienka jest dość fajna, już się zgłosiłam. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  10. Dostaniemy sporo prezentów :)

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka jest slodka ale trudna do uzycia. Oczyiwscie wzielam udzial w konkursie

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  12. Niemożliwe stało się możliwe. Admini zaszaleli.
    Juju789alexr786

    OdpowiedzUsuń
  13. Niemożliwe stało się możliwe. Admini zaszaleli.
    Juju789alexr786

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa tych kolejnych prezentów, ten pierwszy mi się dość podoba *^*. Mam nadzieję, że będzie więcej takich darmowek. No i zgadzam się z koleżanką wyżej :V.
    Haniulka763

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznam, że pomysł świetny ^^ Ciekawa jestem co będzie dalej :D


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  17. Niemożliwe stało się możliwe. Admini zaszaleli.
    Juju789alexr786

    OdpowiedzUsuń