Obserwatorzy

18 kwietnia 2016

HOT or NOT

 Sammy.Super

Agateqq:
Całkiem fajna stylizacja. Nie podobają mi się jedynie buty oraz włosy, które dziwnie odstają. Moja ocena HOT/NOT.

DancerMarika:
Połączenie kurtki, bluzki i spodni jest jak najbardziej OK, jednak już trochę nudne. Zmieniłbym wszystkie dodatki, gdyż te mi się tu średnio podobają. Pomiędzy NOT a HOT/NOT.












daga1213

Agateqq:
Bardzo mi się podoba. Uwielbiam takie małe, kolorowe torebeczki. Bluzka świetnie komponuje się ze spódnicą i sprawiają wrażenie sukienki. Cieszę się, że ktoś w końcu ubrał się w kolory. ;) Moja ocena HOT.

DancerMarika:
Bluzka i spódniczka wyglądają razem całkiem ciekawie, natomiast nie przekonuje mnie torebka i buty, myślę że po zmianie ich i dodaniu kilku innych rzeczy może powstać coś fajnego. HOT/NOT.













Soxo_

Agateqq:
Perfekcyjna stylizacja. Podoba mi się połączenie szarości z kolorem miętowym. W pełni zasłużone HOT.

DancerMarika:
Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne. Nie sądziłem, że w tego typu stylizacji "balowa" spódnica może wyglądać tak dobrze. HOT














choco-kiss

Agateqq:
Bardzo ładna doll. Uważam, że stylizacja jest interesująca. Fajnie, że do białej bazy dodałaś miedziane/złote dodatki. Nie ma się do czego "przyczepić". Moja ocena HOT.

DancerMarika:
Jest całkiem OK, chociaż widzę kilka rzeczy, do których mam zastrzeżenia. Mianowicie buty, długość bluzki i ułożenie kopertówki. Buty same w sobie mi się nie podobają, natomiast kopertówka wygląda trochę nienaturalnie. HOT/NOT.







Zgadzacie się z ocenami?
Za tydzień ocenimy: molcia11san20szSoxo_LoveStokrotka7.

17 komentarzy:

  1. zgadzam się z ocenami, jak dla mnie najlepsze dwie ostatnie stylizacje, na takie mocne HOT :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z ocenami, stylizacja Soxo jest prześliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie każda doll na swój sposób zasługuje na HOT, z tym, że dwie ostatnie HOT+ :)

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 stylizacja najlepsza, ale zgadzam się ze wszystkimi ocenami. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 ostatnie baardzo fajne.
    Juju789alexr786

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 ostatnie baardzo fajne.
    Juju789alexr786

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja dagi najbardziej mi się spodobała ^^. Generalnie w tym hot or not są same bardzo ładne stylizacje, może pierwsza troszkę mniej jak na mój gust xD.
    Haniulka763

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogólnie to się zgadzam z ocenami. Stylizacja Soxo_ oraz choco-kiss najlepsze ^^


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy ktoś mnie oświeci z jakiego sklepu jest różowy kardigan z ostatniej stylizacji? Cudny!

    majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzecia stylizacja - cudowna ;) Ostatnia również bardzo fajna ;d Dwie pierwsze średnio, ale też nie są jakieś najgorsze ;d

    sylwia19181

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podoba mi się ostatnia stylizacja, a co do ocen - to w 98% się z nimi zgadzam :)

    Anastazja369

    OdpowiedzUsuń
  12. Not, Not, Hot/not, hot. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  13. Dwie ostatnie stylizacje są praktycznie obłędne :D ale 2 pierwsze też nie są jakoś makabrycznie złe ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najładniejsze stylizacje to 3 i 4, bardzo mi się podobają. Wszystko do siebie pasuje i nie ma się kompletnie do czego przyczepić. Jak najbardziej HOT. Jeśli chodzi o 1 doll to zmieniłabym tą kurtke. Niby jest ona ładna, lecz strasznie sztucznie wygląda i nie podoba mi się + zmiana torebki. Drugi look jest ciekawy, ale czegoś mi tam brakuje HOT/NOT+. / collaamanda4

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepiej wykonane stylizacje to 3 oraz 4. Widac ze stylizacje sa dopracowane

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń