2016/04/22

Jedna rzecz, trzy spodoby

Dzisiaj mam zaszczyt zaprezentować Wam trzy sposoby na:

Skarpetki można było kupić kiedyś w nieistniejącym już sklepie Killah za 6sd, ale teraz wydeje mi się, że bez problemu znajdziemy je w podobnej cenie w StarBazaarze. Doskonale wiem, że połączenie skarpetek z obcasami lub odkrytymi palcami jest dość mocno kontrowersyjne i znajdzie się wielu zwolenników jak i przeciwników tego trendu. Ja osobiście zaliczam się do tej pierwszej grupy i dlatego postanowiłam Wam pokazać (na pewno nie ostatni raz) trzy różne stylizacje ze skarpetkami które bardzo mocno odzwierciedlają mój styl:

1- Buty/ Naszyjnik- YH | Skarpetki- Killah | Spodnie/ Top - Pretty n'Love | Płaszcz/ Naszyjnik- Callie's Picks 
2- Buty- LE + YH | Skarpetki- Killah | Spodnie- Nelly.com | Pasek- Voile + Après Ski | Top- Pretty n'Love | Marynarka/ Okulary- Callie's Picks | Czapka- Orginal Future | Zegarek- YH
3- Buty- Orginal Future | Skaretki/ Okulary- Killah | Płaszcz- LE | Sukienka- Subcouture

13 komentarzy:

  1. Ja ogólnie nie lubię połączenia skarpetek i butów z odkrytymi palcami, ale muszę przyznać że druga stylizacja wygląda bardzo dobrze i to ona podoba mi się dziś najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam parę par skarpet, ale nigdy ich nie użyłam... najbardziej podoba mi się trzecia stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga i trzecia stylizacja są świetne. Osobiście rzadko zestawiam skarpety z obcasami.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uważam że są nieprzydatne, niezbyt ciekawy efekt. Bardzo podoba mi się pierwsza stylka.
    Juju789alexr786

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwie ostatnie stylizacje są świetne. Nie przepadam za połączeniem skarpet z obcasami, ale w pierwszej stylizacji nie wyglądają najgorzej. To co mi się w pierwszej nie podoba to ten przesadnie wielki płaszcz. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam połączenie skarpet z tego typu butami, stylizacje mi się bardzo podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podoba mi się połączenie skarpetek w butach z odrytymi palcami, dlatego dziś tylko trzecia zyskuje moją sympatię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Skarpetki, skarpetki, skarpetki!! Uwielbiam skarpetki na stardoll, ciągle z nich korzystam <3. Ciekawe stylizacje, trzecia podoba mi się najbardziej :^)).
    Haniulka763

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne stylki :) Bardzo podoba mi się Twój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie trzy stylizacje są świetne ^^
    Skarpetki też są spoko :D


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubie skarpetek takze nic mnie do nich nie przekona

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzisiejsze stylizacje średnio przypadły mi do gustu :/-Lovejustynalove

    OdpowiedzUsuń