8 kwietnia 2016

LOOKBOOK - Strike a Pose


Witamy ponownie! Na dzisiejszy wieczór mamy dla Was lookbook - Strike a Pose. Tym razem redaktorzy przedstawią po jednej stylizacji własnego autorstwa, tym niemniej mamy co pokazać.
Jesteście ciekawi? Zapraszamy do rozwinięcia posta!



Kaja1706 
.
1. Torba z kwiatami- Strike A PoseKapelusz- CP, Kokarda- It Girls, Sukienka- Darmówka, Narzutka- It Grils, Kopertówka- Royalty, Buty- CP



Agateqq
2. Torebka- Strike a PoseSukienka- Darmówka, Blazer- CP, Kolczyki- CP, Buty- Millionaire Mansion Fashion



Natashiax
3. Golf- Strike a PoseSpodnie - Nelly.com, Czapka - Original Future, Buty - Velvet Orchid



DancerMarika
.

4. Golf- Strike a PoseSpodnie- Killah, Buty- Royalty, Płaszcz- Facebook, Naszyjnik- Pretty n'Love



B.E.A.T.K.A

5. Spodnie- Strike a Pose, Kurtka- Balmain, Pasek- Bonjour Bizou, Buty - DVF Holiday Tribute, Bluzka (Body)- Subcouture, Pierścionek- Epiphany



Soxo_
.
6. Sweter- Strike a Pose, Kolczyki- Royalty, Sukienka- Bonjour Bizou, Torebka- Chanel, Okulary- LE, Buty- Perfect Day


dora_dorka
7. Top- Strike a Pose, Spodnie- It Girls, Torebka- Chanel, Blazer- CP, Kolczyki- Royalty, Pierścionek- Sunny Bunny


Zdążyliście zrobić zakupy? Jakie perełki zdobyliście? Które stylizacje uważacie za udane? 
Podzielcie się opiniami :)

18 komentarzy:

  1. nic nie posiadam z najnowszej kolekcji SaP, widzę, że sukienka z wielkanocnych prezentów nadal robi furorę c: dziś miejsce w moim sercu znalazła stylizacja od dora_dorka, dodałabym tylko jakiś naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się stylizacja od Kaja1706, odrzuciłabym tylko kapelusz. Niestety nie będąc ss nie mogłam sobie pozwolić na nic z tej kolekcji.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaja1706, B.E.A.T.K.A i Soxo_ według mnie najlepsze stylizacje. Ja kupiłam tylko spodnie i bordową spódnicę. Jakoś niespecjalnie spodobały mi się pozy w tej kolekcji. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje udane, każda z dziewczyn sobie poradziła ze stylizacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kazda stylizacja jest utrzymana na dobrym poziomie ale dla mnie najlepiej spisala sie Kaja i Soxo. Te stylizacje zauroczyly mnie najbardziej poniewaz nic ne brkauje a calosc laczy sie ze soba idealnie

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. Według mnie najlepszą stylizację ma Soxo_. Ja nic nie kupiłam z tej kolekcji, a spodobała mi się poza z aparatem, ale akurat parę dni wcześniej skończyło mi się ss :(
    karolina10057

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie bardzo fajne i pomysłowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowa kolekcja nie spodobała mi się zbytnio, ale w tych stylizacjach wyglądają pięknie :3. Najbardziej spodobała mi się pierwsza, świetne użycie ostatniej darmowówki *^*.
    Haniulka763

    OdpowiedzUsuń
  10. Natashiax i DancerMarika wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne stylizacje, użycie darmowej sukienki w 1 stylce wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza i ostatnia stylizacja są genialne :o

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie wszystkie stylizacje są bardzo dobre! Udało mi sie kupić kilka rzeczy i jestem z nich zadowolona ;)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  14. trzy ostatnie najbardziej mi sie podobaja :)
    ja nic nie kupilam,bo nie mam sd i nie ładuję już ss

    jaka-gwiazdka

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie najlepsze są stylizacje od DancerMarika, B.E.A.T.K.A. i Soxo. Co do samej kolekcji to nic nie kupiłam, niezbyt ciekawe rzeczy.
    Juju789alexr786

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie najlepsze są stylizacje od DancerMarika, B.E.A.T.K.A. i Soxo. Co do samej kolekcji to nic nie kupiłam, niezbyt ciekawe rzeczy.
    Juju789alexr786

    OdpowiedzUsuń