2016/04/24

Nagrody dla osób z Honorowej Listy Czytelników

Zaktualizowałam złotą listę i chciałabym Wam bardzo podziękować za wszystkie komentarze, a szczególnie za komentarze osób z tej listy, osób, które są wytrwałe w tym, co robią i dlatego zajmują szczególne miejsce na naszym blogu. 
Tak, jak kiedyś zapowiadałam, raz na jakiś czas będę organizowała konkursy, loterie i inne niespodzianki dla naszych najbardziej aktywnych komentatorów. Nie zawsze czas mi na to pozwala, ale już niedługo się to zmieni :) 

Dzisiaj wylosowałam osoby, które otrzymają ode mnie po 20 sd, a są to: xXxSpectraXxX, sylia19181, DancerMarika, mal3cka, Zuzia_Zapi, MoveYourBody7.

Na zgłoszenie się po nagrody w mojej KG macie 24 h. 

Nie martwcie się, jeśli nie udało Wam się tym razem. Mam w planach zorganizowanie wielu podobnych atrakcji. 
W imieniu całej załogi, jeszcze raz bardzo dziękuję za Wasze komentarze!