2016/04/21

Trendy


Co Wy na to? Lubicie te kolory lub ich połączenie?

13 komentarzy:

  1. kiedyś nie przepadałam za takimi kolorami, ale uważam, że są super i w takich połączeniach wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, od kumulacji tych wszystkich jaskrawych kolorów na raz można dostać oczopląsu. Ja osobiście nie lubię takich połączeń, dla mnie to wygląda kiczowato, ale jedna taka ostra, jasna barwa jako dodatek do jakiegoś spokojnego koloru np. czerni, bieli lub szarości jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, bardzo lubię, zwłaszcza pomarańczowy z niebieskim i różowym i ten neonowy żółty, ale z białym albo czarnym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście preferuję ciemne, przygaszone kolory. Za tymi nie przepadam, chyba że jako dodatek ;)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te kolory, stylizacje mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię neonowy kolory, nie zawsze, ale zwykle ładnie wyglądają w połączeniu. Bardzo podoba mi się pierwsza stylizacja.
    juju789alexr786

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za żywymi kolorami. Jak już to lubię łączyć jeden z nich z czernią albo bielą, ale nigdy kilka kolorów ze sobą. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię takich kolorów, przez co niezbyt mi się podoba stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylki ładne , podobają mi się :D

    Anastazja369

    OdpowiedzUsuń
  10. Wolę pastele, ale i takie kolory mają swoje zalety :)

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna mieszanka. *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za tym połączeniem, ale sklejka wyszła ci bardzo dobrze ^^.
    Haniulka763

    OdpowiedzUsuń
  13. Super mieszanka !Podoba mi się -lovejustynalove

    OdpowiedzUsuń