31 maja 2016

Young Hollywood

Nieoczekiwanie w Plazie pojawiła się nowa kolekcja Young Hollywood. Ceny wahają się od 41 SD (37 dla Royalty) do 175 (158). Według mnie można znaleźć kilka ciekawych rzeczy - ja kupiłam trzy. Na większe zakupy niestety nie pozwolił mi mój budżet.
A Wam jak się podoba nowa kolekcja?



29 komentarzy:

  1. Cooo o nie nawet mnie w domu nie ma. 😡😡
    Anska2002

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znalazłam nic dla siebie :/ jak dla mnie za drogie są te sukienki :(
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  3. ta w gwiazdy wygląda cudnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcialam bialy top, ale nie zdazylam
    dorota100

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze jak mnie akurat nie ma w domu musi się dziać coś ciekawego...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic nie ma co by mi się przydało.

    andzilove13

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam top i szpilki czarne. Chciałam jeszcze top biały ale nie zdążyłam. Podoba mi sie suknia od Gigi ale niestety nie mam juz hajsu

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma nic co chciałabym kupić, hajsu też nie mam więc nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłem biały top, i 3 pary butów. Sukienki mnie jakoś nie zachwyciły :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupilam czarne szpileczki ^^ brak funduszow 😢
    julcia45

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolekcja jest okej. Kupiłam biały komplet, dwie pary butów i top w mała kratkę. Zastanawiam się nad kupnem jednej z sukien (rozważam nad suknią Gigi i Kurkovej).

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedynie biały top mi się podoba, ale już nie dostępny...

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedyne na co bym się skusiła to transparentna sukienka z drugiego piętra, choć to i tak, moim zdaniem wyrzucenie pieniędzy w błoto. Tym razem admini się nie popisali.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedyne, co bym kupiła to biała bluzka, bo faktycznie jest piękna, ale akurat chwilowo nie miałam na nią sd, ale i tak nie żałuję - kolekcja moim zdaniem baaardzo średnia

    OdpowiedzUsuń
  15. Nic przepadam za sukienkami wiec nic nie kupie.
    ingri13

    OdpowiedzUsuń
  16. Nic nie chciałam kupić i jestem zadowolona :D


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  17. niby weszłam dopiero teraz, ale sukienka od Katie jest nadal do kupienia :) chyba się skuszę na nią i buty do zestawu

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy tylko ja mam taki problem, że rzeczy z Young Hollywood zniknęły mi z szafy? Nie zostałam okradziona, wszystko pojawia się w bazaarze, mogę je sprzedać, jednak w szafie tych ubrań nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo. Zniknęło mi mase ciuchow ktorych w szafie brak, w schowku innych pokojach a w bazarze wszystko nwm co sie dzieje jak naprawic
      Help ;( julcia45

      Usuń
    2. Dziewczyny, miałam tak samo, )ale teraz wiem, że nie znikają. W szafie jest bardzo sprytny guzik jest on na fioletowym tle, obok wskaźnika ile mamy kart. Musicie go tyle razy wcisnac, aż on zniknie. I wszystkie rzeczy wracaha. Mam nadzieję, że pomogłam. 😉
      Anska2002

      Usuń
    3. Dzięki Anska2002, nie wpadłam na to ;-; pomogło ;)

      Usuń
  19. Nic mnie nie urzekło, zresztą brak funduszy na koncie:<

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupiłam dwa topy i wydałam 150sd... Z cenami zaszaleli. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  21. Niektóre sukienki są całkiem ładne, ale mój obecny budżet na to nie pozwala.
    /Iguniax

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem skąd pomysł na te ceny, ale kupiłam 5 artykułów. Jak dla mnie ciekawym artykułem jest ten naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń