2016/06/14

Oceny Apartamentów

ladyulla


Piękny, mały salonik w stonowanej kolorystyce. Pokój wydaje się być na prawdę malutki, ale za to bardzo przytulny, schludny, gustowny. Podoba mi się każdy szczegół. Cieszę się, że postawiłaś na elementy w innym kolorze niż beżowy, czy brązowy, bo dzięki temu wnętrze jest bardziej ożywione. Mimo zastosowania zimnych barw, salonik wcale nie wydaje się takim być.
Moja ocena: 5/5

happyblonde


Wnętrze wygląda fajnie. Za oknem jeden z moich ulubionych widoków - duże miasto. Niestety zupełnie nie rozumiem całej tej koncepcji urządzenia tego pokoju. Jest chaotycznie i po prostu jakoś dziwnie. Jedyna rzecz jaka mi się spodobała to outfit na manekinie, ale nie mnie to oceniać.
Moja ocena: 0/5

Co sądzicie o tych pokojach? Zgadzacie się z moimi ocenami?

20 komentarzy:

  1. Zgadzam się z ocenami :) pierwszy pokój jest śliczny 💗

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z oceną pierwszego apartamentu, ale drugi chyba potraktowałaś za ostro. Wielokrotnie gorsze pokoje nie dostawały tak słabej oceny, a nie jest aż tak źle.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  3. Karola8971 ma rację. Według mnie też drugi pokój został potraktowany trochę zbyt surowo. Nie jest taki zły, może tych płatków róż jest trochę za dużo i są zbyt dużych rozmiarów w porównaniu z meblami, ale reszta jest w porządku ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze wnętrze jest bardzo ładne, ale drugie zasługuje na wyższą ocenę, wystarczy tylko płatki usunąć i byłoby całkiem fajnie

    OdpowiedzUsuń
  5. No pierwsze wnętrze eleganckie. Drugie troszkę mniej, ale podoba mi się w nim "przemycona" statuetka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy porządna piątka, drugi nie jest taki zły, jak go oceniłaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze wnętrze jest cudne. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy pokój śliczny i tutaj się zgadzam z oceną, natomiast wydaje mi się, że ocena drugiej aranżacji jest zbyt surowa. Wystarczyłoby usunąć te płatki róż i już wyglądałby co najmniej na 3/5 ;)

    mistiness

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy jest cudowny, ale drugi nie jest taki zly. Na pewno nie zasluzyl na 0/5
    dorota100

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie się zgadzam, 1 genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy pokój jest mega.. A w drugim za dużo rzeczy.. Trochę za dużo wyobraźni, użyła w tym pokoju

    Wiolaruszewska

    OdpowiedzUsuń
  12. kurde nie zdążyłam zmienić byś oceniła mój obecny pokój bo tego w sumie już nie używam xD
    happyblonde

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy pokój jest wspaniały *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zgadzam się z oceną drugiego apartamentu, nie przesadzajmy - sa o wiele, wiele gorsze, które oceniałaś wyżej

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy 5/5 a drugi 2/5

    andzilove13

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam sie absolutnie z ocena pierwszego apartamentu, jednak ocena 0/5 dla drugiego jest zdecydowanie niesprawiedliwa. Bylo duzo gorszych, ktore dostawaly wyzsze oceny. Ten zasluguje na 2/5.

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń