2016/07/13

Letnie Wakacje Callie: Paryż

Admini przygotowali kolejną kampanię. Tym razem mamy do czynienia z "Summer Trip", na którą wybrała się Callie. My jako obserwatorzy tej wycieczki, będziemy otrzymywać pamiątki z podróży. Pierwszy przystanek to Paryż, a upominkiem, który możemy odebrać, jest torba piknikowa. Wystarczy wejść na w zakładkę "Summer Trip" (link), odszukać na mapie znacznik ukazujący cel samolotu, a po ukazaniu się okienka Paris, kliknąć "I want!". Myślę, że to bardzo fajny pomysł, a pierwszy prezent jest całkiem niezły.

Dodatkowo, do każdego pakietu ss lub sd, wykupionego do 22 lipca, dodawana jest "kumpelka", którą można zobaczyć w tej samej zakładce, do której link podałam wcześniej.

Jak Wam się podoba ta kampania? Co sądzicie o torbie?


23 komentarze:

  1. Fajnie że takie cos zrobili
    wiolaruszewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna akcja, odbiorę prezent :)
    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe czy kolejne prezenty też będę takie w porządku...

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, w sumie to chyba sobie doładuję xd

    OdpowiedzUsuń
  5. USUNELI POLSKE Z LISTY ZAKUPOW STARDOLLARS I SUPERSTAR CZYLI NIE MOŻNA JUŻ TEGO KUPOWAĆ W ZŁOTÓWKACH! PROSZĘ NAPISZCIE MI CZY TEŻ TAK MACIE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest po staremu :) Może to chwilowy błąd.

      Usuń
    2. Okey dzięki za informacje, mam nadzieję, że to naprawde błąd

      Usuń
    3. ja mam tak tylko na operze, na innych przeglądarkach mam normalnie.

      Usuń
    4. super dzieki za info moze sprobuje zainstalowac inna przegladarke!

      Usuń
  6. ciekawa akcja,mam nadzieję, że chociaż tym razem prezenty będą lepsze niż "weź udział w konkursie"

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta "kumpelka" do doładowania ss jest całkowicie zbędna, jednak cała akcja z wakacjami z Callie nawet fajna. Torebka przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kampania wydaję się jak na razie bardzo fajna, aczkolwiek jestem pewien, że w następnym "przystanku" dostaniemy konkurs gdzie 10 osób wygra 10 sd :')

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł, ale nie emocjonowałabym się tak bardzo. Jeszcze nas czymś zaskoczą.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  10. doładowałam wczoraj ss, jak bardzo jestem przegrywem?:):):):):)))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo widze jakąś poprawę...wreszcie stardoll pomyślał o wszystkich użytkownikach , a nie tylko o tych 10 wybranych i wyjątkowych...mam nadzieję, ze dalej tak będzie. Torebka całkiem fajna- moze się przydać ;)
    julcia45

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem nieźle, fajne urozmaicenie codziennej rozgrywki :) Z tego wszystkiego zawsze i tak najbardziej podobają mi się nowe grafiki i ten cudowny uśmiech Callie xD Kumpela też całkiem nieźle się prezentuje, może doładuję sobie SS. Jestem bardzo ciekawa, co będzie dalej. Miejmy nadzieję, że nie ponowią tych głupich konkursów z ramadanu.
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  13. Kampania wydaje się dobrym pomysłem, ale nie będę jej na razie chwalić :')

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy pomysł, fajnie, że admini postanowili uraczyć nas nowymi upominkami :D Pomyślę też nad wykupieniem SS.
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  15. Super kampania! Trochę urozmaicenia w grze, ciekawy prezent jak na dobry początek naszej przygody! Całkiem ładna torba a kumpelka jest też niczego sobie! RihannaMusic9

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem czy doładuję, ale pomysł fajny. Mam nadzieję, że tym razem postarają się z prezentami.

    OdpowiedzUsuń