19 lipca 2016

Oceny Apartamentów

sufrimiento27


Przepiękny świąteczny pokój, aż czuję ten wspaniały klimat. Bardzo podoba mi się ta kolorystyka, to bijące ciepło. Dobrym pomysłem było ułożenie takiej ilości poduszek na sofie, a do tego ustawienie kufra z kocami obok. Fajnie to wygląda. Schody, jak schody, ale również dobrze urozmaicone dodatkami.
Moja ocena: 5/5

Cold_Iceberg.


Uwielbiam taką jasną kolorystykę! Przepiękny widok za oknem, w środku wszystko dopasowane, jest ślicznie, schludnie, aż miło popatrzeć. Bardzo dobre stonowanie kolorów ciemnych i jasnych - nowocześnie, stylowo, z klasą. 
Moja ocena: 5/5

Co sądzicie o tych pokojach? Zgadzacie się z ocenami? 

20 komentarzy:

  1. Zgadzam się z ocenami, oba apartamenty zasługują na mocne 5 :) w drugim jestem tylko ciekawa jak można przejść z pierwszego pomieszczenia ze schodami do środkowego.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba apartamnety zasługują na 5. Jednak moje serce skradł drugi pokój. ~XAndzelikax99

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pokoje! Chociaż ja sama nie lubię urządzać apartamentu to strasznie mi się podobają, świetna kolorystyka, dbałość o szczegóły. Pierwszy pokój.. ahh.. chętnie bym się tam położyła, jest strasznie przytulny. Bardziej jednak podoba mi się drugi, ale to tylko dlatego, że lubię biało-szare wnętrza z nutką nowoczesności. W pełni zgadzam się z ocenami :)
    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby dwa pokoje mi się podobają. Są bardzo pomysłowe i kreatywnie zostały wykorzystane rzeczy :) nufii03

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z ocenami, oba pokoje bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba dzisiejsze pokoje mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oba wnętrza są piękne, ale pierwsze podoba mi się bardziej- ten klimat świąteczny i ciepło są bardzo dobrze wkomponowane w wystrój

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba wnętrza są świetnie urządzone. Bardziej do gustu przypadło mi jednak drugie. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze można by jeszcze dopracować, póki co oceniłabym je 4/5 - niech to będzie motywacją do rozwinięcia pomysłu! :D Drugie jest naprawdę super, perspektywa co prawda nie gra w przypadku mebli po bokach pokoju, ale wiem, że graficy nas nie rozpieszczają, jeśli chodzi o tego typu niuanse ;) 5/5!

    majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne, przytulne wnętrza. Oba są dopracowane i widać w nich ten pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze wnętrze takie śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszy lepszy,ale w każdym i tak coś bym zmieniła :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z ocenami, widać, że ktoś się przyłożył do tego i wyszły piękne pokoje.

    mrroow

    OdpowiedzUsuń
  14. Obydwie aranżacje mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez mysle, ze oba wnetrza jak najbardziej zasługują na piątki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oba apartamenty są śliczne
    wiolaruszewska

    OdpowiedzUsuń
  17. Pada śnieg pada śnieg *.* aż chce sie spiewac, szczegolnie jak widzę tak piekny apartament :) Jest przepiekny, jedynie do takiego wnętrza brakuje mi jedynie choinki :) zgadzam się z oceną :D drugi apartament również mi się podoba jest piekny- klasyczny. Wszyatko mi się ładnie komponuje i współgra ze sobą ;) również zgadzam się z ocenami :) Bravo piękne apartament ❤👌
    julcia45

    OdpowiedzUsuń
  18. Och... Te apartamenty są bardzo urokliwe. Pierwszy szczególnie przypadł mi do gustu. Jest piękny, taki świąteczny. Drugi również jest wspaniały. Jasny, przestronny, nowoczesny i bardzo stylowy. Nie ma się do czego przyczepić (;CC) Wszystko jest idealnie. :D
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z ocenami, jednak bardziej do gustu przypadadł mi pierwszy apartament, ze względu na jego "ciepło".

    OdpowiedzUsuń