2016/07/29

Pomysł na... Runway

Czy tylko mnie boli portfel?


Przeceny, nowe kolekcje... Stardoll nas rozpieszcza (albo próbuje wydusić od nas jeszcze więcej pieniędzy :))
Dziś pojawiła się w starplazie limitowana kolekcja Runway. Moja ogólna ocena? Ubrania jak za taką ceną są zupełnie przeciętne. Nie ma cudownych perełek. Całość odstaje od kolekcji LE czy chociażby Young Hollywood. Nie chce mówić, że rzeczy są brzydkie - wręcz przeciwnie, są naprawdę ładne. Aczkolwiek ceny...


Jak widać kupiłam niewiele - tylko trzy artykuły. Razem zapłaciłam prawie 200 (słownie DWIEŚCIE) stardollarów. No cóż.... trochę to dużo. 
Co do rzeczy które kupiłam - po pierwsze absolutnie urzekła mnie torebka. Myślę, że ożywi ona najnudniejszą stylizację. Sukienka, którą wybrałam, jest przepięknie dopracowana i bardzo zgrabna (i diabelsko droga). A kapelusz? Jest świetny! A ja (jak pewnie wiele z Was zauważyło) używam kapeluszy w większości moich prac.

Co do stylizacji. Generalnie ubrania, szczególnie sukienka, są dość ciężkie w użyciu. Mimo idealnego wykonania nie jest łatwo dobrać do nich odpowiednie dodatki. Ogólnie, radzę Wam zwracać szczególną uwagę na biżuterię, paski, okulary itp.Wtedy ubrania z Runway będą tworzyć świetny pierwszy plan, a stylizacja nie będzie pusta.

Mam dla was dwie zupełnie różne propozycje, mimo że w obu użyłam tej samej sukienki.



Co myślicie o kolekcji i stylizacjach? Kupiliście jakieś ubrania?

Pozdrawiam, MissMileyLove1
xoxo


23 komentarze:

  1. Obie stylizacje są świetne.
    Ja nic nie kupuję, mój portfel by tego nie zniósł :')

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje są bardzo ładne, jednak do gustu bardziej przypadła mi druga. W ostateczności nic nie kupiłam, ceny są zbyt wysokie, a ubrania są przeciętne. ~XAndzrlikax99

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka przepiękna, zazdroszczę wszystkim którzy ją kupili :) a co do stylizacji obie wyglądają świetnie.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne stylizacje :))
    Ja też nic nie kupiłam. Nie za bardzo podoba mi się ta kolekcja, a szczególnie ceny;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to straszna porażka, za 3 rzeczy zapłacić 200sd a to wcale nie jest nic nadzwyczajnego :(

      MissMileyLove1

      Usuń
  5. Kupiłam długi kombinezon, aczkolwiek najbardziej zależało mi właśnie na tej sukience. Zrezygnowałam, ponieważ wydała mi się ona stanowczo za droga. Może kiedyś upoluję ją za niższą cenę w bazarku ;)
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A stylizacje... cuda! Jak zwykle :) Pierwsza jest przecudowna, wygląda fenomenalne. Druga podoba mi się jeszcze bardziej. Obie są bardzo, bardzo ładne, dopracowane w najmniejszym szczególe. :)

      Usuń
  6. obie stylizacji bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza stylizacja ♥

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie kupiłam nic i nie kupię,Uważa że jest w bezsensu kupowanie w Runway,Za takie ceny moge kupić z 5 rzeczy..A co do stylizacji bardziej podoba mi się druga
    Wiolaruszewska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaje Ci racje w 100%! Lepiej kupic 5 rzeczy (lub wiecej) np. z Nelly za cenę jednej sukienki z Runway, wcale nie gorszej jakości...

      MissMileyLove1

      Usuń
  9. Kupiłam top Gucci i kombinezon Elie Saab, chociaż zastanawiałam się także nad tą suknią inspirowaną Valentino. Co do stylizacji, to obie są fajne, chociaż w drugiej najbardziej nie podoba mi się właśnie kapelusz, bardzo zepsuł całość. Ciekawie wygląda ta suknia z czarną podszewką, tworzy taką spójną całość.

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie stylizacje są piękne ale druga odrobinę bardziej mi się podoba.
    A co do Runway to niczego nie kupiłam:)
    EleganckaRarity

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ladne stylizacje ;) ja nic nie kupilam.
    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześwietne stylki, jestem pod wrażeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne pomysły na wykorzystanie sukienki, podziwiam, a stylizacje cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupilam tylko torebkę;)
    1 stylizacja piękna*-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie stylizacje sa bardzo ładne. Druga meeega mi się podoba.
    mrroow

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza mi się nawet podoba. Kolaże zawsze mi się bardziej podobają >.<

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne stylizacje, szczególnie pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń