Obserwatorzy

1 sierpnia 2016

HOT or NOT

Tinistas4everVL

Agateqq:
Bardzo nieudana stylizacja. Wygląda na niedokończoną. Popracowałabym też nad fryzurą. Moja ocena NOT.

DancerMarika:
3 elementy, które nie tworzą nawet dobrej bazy. NOT.















andzilove13

Agateqq:
Poprawna stylizacja. Wiem, że ciężko stworzyć coś ciekawego z tą bluzą, ale tutaj jest za nudno. Pokusiłabym się o jakieś dodatki i wprowadzenie koloru. Moja ocena NOT.

DancerMarika:
Połączenie bluzy i spodni jest OK, natomiast buty mi się nie podobają. W stylizacji brakuje jakichkolwiek dodatków. NOT.













kociaczek1995

Agateqq:
Chyba najlepsza stylizacja z dzisiejszego HoN. Chociaż i tak mam do czego się przyczepić - buty. Są za toporne, delikatne sandałki sprawdziłyby się lepiej. Reszta jest w miarę ok. Moja ocena HOT-.

DancerMarika:
Góra stylizacji jest całkiem OK. Nie podobają mi się tutaj spodnie, które są tak białe, że prawie ich nie widać, oraz buty, myślę że lepsze byłyby jakieś lekkie szpilki. HOT/NOT-.










Ania_Miszcz

Agateqq:
Połączenie wianka i sukienki jest jak najbardziej trafne. Fajnie pasują do urody doll. Jednak na tym kończą się plusy. Na pewno pozbyłabym się naszyjnika, ten nie pasuje do niczego. Również torebka mnie nie przekonuje, wygląda jakbyś trzymała ją pachą. Buty ostatecznie mogą być. Moja ocena NOT+.

DancerMarika:
Nie jestem wielkim fanem wianków, ale ten w połączeniu z sukienką wygląda całkiem dobrze. Uważam, że do sukienki bardziej pasowałyby srebrne dodatki, dlatego zmieniłbym naszyjnik. Również zastanowiłbym się nad inną torebką, ta wygląda trochę dziwnie. NOT+.





Zgadzacie się z ocenami? 
Za tydzień ocenimy: kateannechillvikusiatatusiaDystypolunia400.

21 komentarzy:

  1. Rzeczywiście nic specjalnego w tym wydaniu :( 1 stylizacja dokladnie trzy elementy, które razem nie tworzą zadnej całosci.
    2 krzywo ubrane spodnie i buty, dla mnie wyglada to ciezko i zimowo...3 chyba najlepsza, ale zmienilabym w niej buty bo nijak pasuja do tych spodni...reszta jest w porzadku, ostatnia stylizacja a'la princess wgl mi się nie podoba za slodko, cukierkowo...slabo troche :/
    Dla mnie rowniez: not,not,+not/-hot, not :D
    julcia45

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie wszedzie not, choc macie racje ze 3 najlepsza ;)

    MissMileyLove1

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadna stylizacja mi się się podoba, chociaż trzecia prezentuje się najciekawiej. Pierwsza i druga to po prostu niedokończone stylizacje, niezbyt zresztą udane. Trzecia wygląda OK na pierwszy rzut oka, ale te spodnie aż rażą w oczy swoją bielą, nie wygląda to fajnie. Stylizacja czwartej doll jest dla mnie za słodziutka i stanowczo za blada. Sukienka zlewa się ze skórą oraz bardzo jasnymi włosami, tworząc bardzo mdły obraz. 1.NOT 2.NOT 3.HOT/NOT 4.NOT
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszedzie not. 3 stylizacja ma fajna gore, ale dol pozostawia wiele do zyczenia :) zgadzam sie z tym, ze jest to dzis najlepsza stylizacja.
    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadna stylizacja nie jest "idealna" jak już to 3,pozostałe stylizacje do bani..Pierwsza to wgl porażka,Ostatnią da się znieść ..
    wiolaruszewska

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z ocenami. Z pewnością trzecia stylizacja jest najlepsza, a pierwsza najgorsza. ~XAndzelikax99

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja Kociaczek1995 bardzo mi się podoba:)
    Reszta okropna.
    EleganckaRarity

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się co do ocen. Szkoda ostatniej stylizacji bo widać, że pomysł był.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z ocenami ;)
    mrroow

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadna stylizacja mi się nie podoba. Wszystkie NOT. Trzecia ma w sobie jakiś potencjał.

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  11. zgadzam się z ocenami, ale trzecia stylizacja dl mnie to NOT+

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę już nic dodać - zgadzam się ze wszystkimi ocenami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za ocenę, zmienię spodnie i buty, chociaż wydawało mi się, że te buty które ubrałam Doll podtrzymują ten look i dodają mu urokowi.. Widocznie się myliłam :)

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  14. Ze wszystkich najlepsza jest trzecia. Po za nią wszędzie not
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń