2016/08/30

Oceny Apartamentów

olao373


Bardzo podoba mi się taka zabudowa tego wnętrze - wyszła śliczna altana. Prosto i nowocześnie i właśnie tak lubię najbardziej. Dzięki ścianie z paneli nie jest nudno. Osobiście dodałabym tu jeszcze kilka kwiatów, może jakieś skrzyneczki i tego typu dodatki. Jest poprawnie, lecz czegoś brakuje.
Moja ocena: 4/5

Ania_Miszcz


Taka zwykła sypialnia, która wg mnie nie wyróżnia się niczym specjalnym. Drzwi, okno, jakaś sukienka, mdła kolorystyka... Niestety nie jest to wnętrze w moim guście. Jedyne, co mi się spodobało to krzesła z tymi poduszkami, które odrobinkę wyróżniają się na tym jednolitym tle.
Moja ocena: 2,5/5

Co sądzicie o tych pokojach? Zgadzacie się z ocenami?

13 komentarzy:

  1. Pierwszy pokój wygląda na niedokończony, jednak mimo to wygląda dosyć ładnie. Lewa strona wydaje się pusta w porównaniu do ozdobnej prawej strony. Drugi apartament natomiast to trochę takie randomowe rozmieszczenie na pustej przestrzeni elementów względnie pasujących do siebie. Oceny są zdecydowanie adekwatne.

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z ocenami, pierwszy pokój ma aspirację do czegoś fajnego

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic bym do tych ocen nie dodała :) zgadzam się w zupełności

    OdpowiedzUsuń
  4. Totalnie nie zgadzam się z oceną drugiego pokoju. Na pewno nie jest to pokój na 5, ale na 3,5 spokojnie zasługuje. Meble i kolorystyka są utrzymane w podobnym stylu, fajny i niespotykany (przynajmniej przeze mnie ;p) obraz.
    Pierwszy pokój też jak dla mnie 3,5 przez to, że sprawia wrażenie pustego i "płaskiego".

    mistiness

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z ocenami. Pierwszy apartament ma potencjał, ale jest wg mnie niedokończony.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy apartament wydaje się taki przytulny. Uwielbiam taki klimat :) Co do drugiego to nie podoba mi się. Za bardzo pusta przestrzeń.
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z ocenami. Pierwszy apartament świetny!Sama bym chciała w nim zamieszkać c:

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy apartament bardzo ładny, a drugi wygląda jak by ktoś dopiero zaczynał gre..
    kamiluha1

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 jest całkiem OK, drugi trochę zbyt zwykły :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy jest bardzo ładny, ale aż się prosi o wstawienie jakiegoś kwiatka w tą pustą przestrzeń na środku :D
    Drugi pokój jest zwykły i nieciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy cudo, drugi trochę gorzej ale ma potencjał:D

    OdpowiedzUsuń
  12. jak dla mnie oba są na tym samym poziomie. mogło wyjśc ładnie, wyszło srednio

    OdpowiedzUsuń