2016/09/19

Kłopotliwe ubrania #30

Witam wszystkich w kolejnym poście z serii "Kłopotliwe ubrania". 
Ostatnio mam bardzo mało czasu, także dzisiaj przedstawię wam stylizacje z użyciem jednej z łatwiejszych rzeczy nadesłanych przez czytelników.


Ogólnie spódnica jest bardzo fajna, jedynym problemem przy tworzeniu stylizacji jest to, że przez jej krój ciężko jest dobrać jakąkolwiek torebkę. 

Spódnica- Special Offer, Torebka- Nelly, Voile, Buty- Melbourne Minimalism, Top- Balmain, Kolczyki- LE

12 komentarzy:

  1. bardzo fajne stylizacje :) ja tą spódnicę wywaliłam,bo kompletnie mi się nie podobała i nadal jest tak samo,krój jest trudny i jeszcze te róże,wieje tandetą jak dla mnie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się ta spódnica podoba, mimo że faktycznie jest trudna w użyciu. Sama stylizacja świetna :)

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczka nie wydaje mi się kłopotliwa, nie raz tworzyłam z nią outfit. Ogólnie dobór dodatków jest fajny, jednak bluzeczka według mnie nie do końca pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica jest specyficzna, ale ładna, stylizacje mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnica baardzo mi się podoba, stylizacja też

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja, a spódnica nie jest najgorsza:)
    EleganckaRarity

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna spódnica :) moim zdaniem świetny element stylizacji, chociaż zależy kto co tam ma w szafie

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja świetna, podoba mi sie pierwsze połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się obie, spódnice uwielbiam ale faktycznie jest ciężka :)

    OdpowiedzUsuń