2016/09/17

Polowanie na ubranie

'Polowanie na ubranie' to kontynuacja 'Bazarkowych perełek', tyle że pod inną nazwą. Dotychczas działem zajmowała się Kaja, teraz przejmuję go ja. Mam nadzieję, że sprostam zadaniu i uda mi się osiągnąć równie wysoki poziom. :)

Dziś prezentuję Wam dwie rzeczy z Archive: szal i spódniczkę. Ostatnio mało czasu spędzałam w Bazaarze, więc nie jestem już tak zorientowana w cenach. W związku z tym uznałam cenę szala za dobrą okazję. Przeglądając Bazaar nie natknęłam się już na niego. Inaczej jest ze spódniczką - można ją spotkać w cenie zbliżonej do tej, za którą ja nabyłam swoją. Trochę mnie to dziwi, gdyż pamiętam jak jej wartość opierała się na kwotach trzycyfrowych. Kupiłam ją jakiś czas temu i przyznam szczerze, że bardziej przydaje mi się jako podszewka, niż właściwy element garderoby.


Od Kaja1706:
W konkursie na wykonanie jesiennej stylizacji, o którym mogliście przeczytać tydzień temu nagrodę główną (50 sd) otrzymuje Lijka119. Na zgłoszenie się po nagrodę w mojej KG masz 24 h.
Gratulacje :)

16 komentarzy:

  1. ooo....to jestem ciekawa jak ci to wyjdzie,bo nie chcę być chamska i w ogóle,ale posty poprzedniej redaktorki były kiepskie,stylizacje nie zachwycały,a jeśli chodzi o twoje stylizacje to druga mi się bardzo podoba :) ogólnie z rzeczy które pokazałaś to nie posiadam nic,jakoś nie powalają mnie xd poza tym ostatnio mam jakiegoś farta i znajduję dużo perełek i cennych ubrań po 20-kilka sd albo za kilkaset sm xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 stylizacja jest świetna, druga również mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajny ten szal, ja go nie posiadam, spódniczki również nie. Pierwsza stylizacja mi się bardzo podoba, druga jest okej.
    Powiedzenia życzę w prowadzieniu działu!:)
    EleganckaRarity

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje strzał w 10 :D Nie posiadam żadnej z tych rzeczy, ale jestem fanką buszowania w starbazaarze, o wiele więcej frajdy niż z rzeczy dostępnych w starplazie. A i tytuł bardzo chwytliwy, oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zarówno oprawa graficzna jak i opis są świetne. Stylki natomiast nie przypadły mi do gustu, nie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga stylizacja fajna, powodzenia z działem :)

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba, szal jest bardzo fajną zdobyczą

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga super :) Życzę powodzenia w prowadzeniu działu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W pierwszej duzo rzeczy mi nie gra. Moze torebka - konkretnie jej ułożenie, albo koszula. Druga natomiast doceniam bardzo za dopasowanie kolorystyczne :) post wyglada ladnie, estetycznie. Powodzenia!

    MissMileyLove1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Btw ceny w bazarze w porównaniu do wcześniejszych lat to jakies szaleństwo. Rzeczywiscie sukienka i z reszta szał tez były kiedys duuuzo wiecej warte

      Usuń
  10. 1 stylizacka ma fajne dopasowania kolorystyczne. 2 jest urocza i dziewczeca ;)

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się stylizacje, a szal osobiście bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne te ubrania, stylizacje również mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza stylizacja jest super! Pomysł na odświeżenie działu także na plus, mam nadzieję że nowe posty będą tak samo świetne jak wtedy gdy dział prowadziła Kaja. Trzymam kciuki! :))

    OdpowiedzUsuń