2016/09/04

Wyniki konkursu fotograficznego

W konkursie fotograficznym "Pamiątka z wakacji" Waszym zadaniem było pokazanie jak spędzacie wakacje lub z czym Wam się one kojarzą. Prac napłynęło naprawdę wiele z czego bardzo się cieszę, bo dzięki temu wiem, że organizowanie takich starć nie idzie na marne (szykuję dla Was kolejne, podobne). 
We wspaniały sposób zaprezentowaliście swoje wakacje - jedni odpoczywali na plaży, nad jeziorem, czy w domu - rozwijając swoje pasje i umiejętności. Wiele osób wybrało wędrówki po górach, czy lesie jako jedną ze swoich ulubionych form wypoczynku. Niektórzy wysyłali zdjęcia kojarzące się z wolnością od nauki, od szkoły, które miały świetny przekaz. 
Wybrałam kilka zdjęć, które najbardziej przypadły mi do gustu, a moim najulubieńszym stała się praca nataliemovembee. Tak więc, mam zaszczyt ogłosić, iż pierwsze miejsce oraz 200 sd wygrywa autorka poniższego zdjęcia natalienovembee:


Pozostałe prace, które wybrałam jako jedne z najlepszych otrzymują wyróżnienia w wysokości 50 sd.

agentmonia

cocomat16

tysioook

poziomkowa001

rockarolla_

Jeszcze raz wszystkim serdecznie gratuluję i zachęcam do brania udziału w kolejnych tego typu konkursach!
Na zgłoszenie się po nagrody (w mojej KG) macie czas do środy, przy czym proszę od razu rezerwować rzeczy w StarBazaarku za kwota+prowizja lub pisać co mam wysłać z lż.