Obserwatorzy

7 września 2016

Wzorki i desenie

W pierwszej stylizacji po raz pierwszy użyłam tego kombinezonu z Nelly. Połączyłam go ze spódniczką, również w palemki. To taka stylizacja na pożegnanie wakacji, myślę, że fajnie to razem wygląda. Co do drugiego outfitu, to dziś trochę nietypowo. Zamiast połączenia dwóch wzorzystych ubrań połączyłam spodnie i torebkę. Mają naprawdę zbliżone kolory. Cały set utrzymałam w podobnej kolorystyce. Jak podobają Wam się stylizacje?

1 Okulary Riviera | Naszyjnik Fever | Kombinezon Nelly | Pasek Callie's Picks | Spódniczka RIO | Buty M&M Fashion

2 Naszyjnik Young Hollywood | Top Nelly | Body Windows Of The World | Spodnie M&M Fashion | Torba Fendi | Buty RIO

19 komentarzy:

  1. Obie bardzo ciekawe ;)

    MissMileyLove1

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się ani pierwsza, ani druga stylka. Kiedyś Twoje posty były na trochę wyższym poziomie :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chcę być okrutna i nikogo obrażać ale zgadzam się z twoją wypowiedzią,stylizacje są coraz słabsze,odnoszę wrażenie że autorka postów albo nie ma już weny i pomysłów albo po prostu jej się nie chce przykładać do swoich prac i robi byle co,aby tylko był dodany post

      Usuń
  3. Druga stylizacja wygląda ciekawiej
    EleganckaRarity

    OdpowiedzUsuń
  4. W pierwszej podoba mi się to połączenie spodnicy i kombinezonu

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza stylizacja jest fajna,ale druga beznadziejna....co tu się dzieje,bluzka na body??jeszcze kolor bluzki odbiega od odcieni pomarańczowego w stylizacji

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza wygląda jak zwyklak- całość wygląda jak sukienka z dodatkami... druga miała fajne predyspozycje, ale nie podoba mi się w ogóle połączenie topu z body...

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na połączenie kombinezonu ze spódniczką w pierwszej stylizacji. I to tyle co można dobrego powiedzieć o tych stylizacjach ;')

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podobają mi się stylizacje,Przykro mi to stwierdzić ale twoje stylizacje z postu na post są coraz gorsze..Stylizacje druga jak dla mnie przekombinowana ..
    Wiolaruszewska

    OdpowiedzUsuń
  9. W końcu jakieś ładne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga bardzo ciekawa :) Ładne połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga stylizacja jest świetna.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza całkowicie mi się nie podoba. Palmy tu, palmy tam, za dużo. Druga zdecydowanie nie dla mnie, jest za poważna, ale podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Druga wygrała życie :)) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  14. 1 jest fajna, druga mi się nie podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Połączenie spodni i torebki w drugiej stylce jest super, ale górę bym zmieniła:)

    OdpowiedzUsuń