2016/09/28

Wzorki i desenie

Cześć! Na wstępie muszę wyjaśnić dlaczego w ubiegłym tygodniu nie pojawił się post. A mianowicie zepsuł mi się komputer, ale była z nim u naprawy i wszystko powinno być już dobrze. Dzisiaj mam dla Was tylko jedną stylizację. Nie sądziłam, że ten żakiet za starmonety może się tak dobrze prezentować. Z całości jestem bardzo zadowolona. A jak Wam się podoba?

Kapelusz Bonjour Bizou | Naszyjnik Riviera | Żakiet Pearls | Spódniczka Callie's Picks | Torebka Vinyl | Buty Young Hollywood

18 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja, mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby paski na sukience były rozłożone ściślej, myślę, że byłoby idealnie.
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, wygląda świetnie ;o czemu nie mam tego żakiecika w mojej szafie nadal?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja, ja nie miałam kompletnie pomysłu na ten żakiet.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  5. To połączenie tych pasków że sobą wygląda ciekawie, ładna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Całość wygląda bardzo dobrze, nie ma się do czego przyczepić. "Kupuję" tę stylizację :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna, ale nic więcej. Może coś kolorowego w przyszłym tygodniu?

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę sporo tych pasków ale jest spoko. Spodniczka tez bardzo fajna ale zabiecik .. niezbyt podoba mi sie jego krój, za to okulary kapeulsz i torebka dodaja uroku i tworzą świetną całosc! :) Bardzo fajne wlosy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna stylizacja, az kupie ten zakiet.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzisiaj stylka bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna ale wg mnie troche za duzo sie dzieje z tymi paskami

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa stylizacja ;) Niby dużo pasków, ale jakoś pasuje to do siebie ;d

    sylwia19181

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam mieszane uczucia co do tej stylki. Niby jest dobrze, ale jakoś tak nudno.

    OdpowiedzUsuń