2016/10/23



Bardzo dziękuję za pozytywny odbiór mojego pierwszego posta! Mam nadzieję, że dzisiejsze propozycje również przypadną Wam do gustu. Inspirowałam się jesiennymi kolorami. Bardzo lubię jesień i chciałam spróbować przenieść tą piękną paletę barw na stardollowe stylizacje za starmonety.






ubrania za stardollary: | naszyjnik: Nelly.com |

 Postanowiłam, że brązowe spodnie będą grały główną rolę w tej stylizacji. Dobrałam do nich ciekawą marynarkę, która przyciąga uwagę, ale nie przytłacza kolorami. Szpilki, które wybrałam często będziecie mieli okazje oglądać w moich stylizacjach, ponieważ niestety są to jedyne gładkie, czarne obcasy za starmonety. Jak widzicie nie mogłam zdecydować się na torebkę. Jedna jest bardziej wyrazista, druga idealnie pasuje do do marynarki. Która jest lepsza? Wybór należy do Was.




ubrania za stardollary: | buty: Bonjour Bizou | torebka - Royalty |

Skoro jesień to nie może obyć się bez płaszczyka. Padło więc na taki, który zapewne wszyscy posiadają. Starałam się stworzyć stylizację, która pozwoli zapomnieć, że jej główny element pochodzi z Akademii Stardoll. Bluzka w odcieniu złamanej żółci świetnie skomponowała się z chłodnym brązem płaszcza. Wybór torebki zostawia wielką dowolność. Możemy pozwolić sobie na różne kształty jak i pobawić się kolorami. Niestety nie posiadałam typowych jesiennych butów za starmonety, ale myślę, że można je zastąpić nawet krótkimi, czarnymi botkami.



Podobają Wam się dzisiejsze stylizacje?
Czekam na Wasze opinie!






24 komentarze:

  1. Powiedzmy, że też spędzam z nim wieczór xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje są w porządku, poza tymi kozakami... Troszkę paskudne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi sama nie wiem czemu bardzo się podobają :D
      Próbowałam na początku dobrać inne, wyciągnęłam wszystkie kozaki, ale tylko te jakoś mi współgrały ze wszystkim w tej stylizacji.

      Usuń
  3. Pierwsza stylizacja jest świetna. I to za fioletowe, na prawdę nieźle :)

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje niestety , ale lekka tragedia. Z tak dużego wyboru ubrań za sm można zrobić stylizację z efektem "Wow" ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem zatem Twoich wytworów:)

      Usuń
    2. Kochana ja szczerze wątpię w Twój gust odkąd napisałaś, że kupiłaś całą kolekcję Super Supreme :)

      Usuń
    3. Szery masz u mnie polana wiśniówkę, nie mogę z tego tekstu to takie trudne :')

      Usuń
    4. A i zapraszam na bloga, fajny post o jasnej :)

      https://mirrorof-justice.blogspot.com/2016/10/jasna-cukrzy-majczakowi.html?m=1

      Usuń
    5. Tyko, nie zapominaj o regulaminie.
      "1. Osoby nagminnie reklamujące swoje blogi, konta itp. w komentarzach na blogu otrzymują zakaz brania udziału w konkursach.
      2. Gdy takie komentarze zostaną zauważone, zostają usunięte przez administratorów."

      Usuń
  5. Dziękuję! Bardzo mi miło ♥
    Dużo bym dała za wieczór z Panem Tadeuszem, mi niestety towarzyszy geometria wykreślna :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Panem Tadeuszem do picia czy do czytania? ;D bo to istotna różnica

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza stylizacja jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza lepsza, a włosy wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podobają mi się tylko stylizacje z brązowymi spodniami,bo druga niestety jest po prostu kiepska....ale muszę przyznać,że twarz medoll jest piękna :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko jest malutki błąd,powinno być napisane Royalty,a nie Roylaty :D

      Usuń
    2. Dziękuję za wyłapanie literówki! Już poprawione ♥

      Usuń
  10. 1 styka wowowow a 2 paskudna ale pierwsza ratuje wszystko! ♡●♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 nie tyle co stylka a paskudne buty. Mogłaś dać np czarne kozaki z balmain kendall

      Usuń
    2. Masz rację, te kozaczki byłyby lepsze, ale tak sobie pomyślałam, że skoro to dział, który zakłada wykorzystanie tanich ubrań to jakoś tak źle mi używać dodatków z Tribute, LE itp... Ale jeśli ma to ratować stylizację to czasem się pokuszę :)

      Usuń
    3. Tak samo myślę ale nie każdy tribut jest drogi. Te kozaki za 40 SD juz można z łatwością nabyć :)

      Usuń
    4. 40 sd to dla niektórych użytkowników bardzo dużo. Według mnie te kozaczki co użyła cherry idealnie pasują. :)

      Usuń
  11. Pierwsza super ;) druga tez mi się podoba, ale nie lubię tego płaszcza

    OdpowiedzUsuń