2016/10/04


Cześć! Pomyślnie przeszłam trzytygodniowy staż na blogu, dlatego po raz kolejny przychodzę do Was z nowym postem. Dzisiaj zajmę się stylizowaniem długo wyczekiwanych przez czytelników kozaków. Osobiście uwielbiam ten rodzaj obuwia, zarówno w realnym życiu, jak i na Stardoll. Optycznie wyszczuplają i wydłużają nogi, dlatego polecam je każdej z Was. W grze znajdziemy zaledwie kilka modeli dostępnych dla wszystkich. Myślę, że powinny się znaleźć w szafie każdej fashionistki!







Koniecznie dajcie znać co sądzicie o moich propozycjach!
Czekam na Wasze komentarze.

16 komentarzy:

  1. Post i same stylizacje mega! Dosłownie wszystkie mi sie podobaja. Ogolnie na stardoll uwielbiam tegk typu buty, ale w realnym zyciu mam za szczupłe łydki i uda na cos takiego - wszystkie modele jakie znajdywalam brzydko spadały pod kolano co zawsze wyglada zle :/

    MissMileLove1

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wysokie kozaki, w realu trzeba uważać, bo mogą wyglądać wulgarnie. Z twoich propozycji podoba mi się pierwsza i ostatnia.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylki jak zawsze świetne, jedynie ostatnia trochę słabsza na tle pozostałych.
    Może w kolejnym poście napiszesz o golfach? Miałem wrażenie, że już o tym napisałaś, a tu proszę, sprawdziłem i nie było takiego postu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi sie podobaja stylizacje, sa wrecz genialne

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje zachwycające.
    EleganckaRarity

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylki mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1 i 2 jest świetna, ostatnia nie jest najgorsza, ale coś mi w niej przeszkadza :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są świetne, a kozaki za kolano uwielbiam i na Stardoll i w realu xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Kozaczki są naprawdę fajne, stylizacja pierwsza i druga podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cueszę sie, żę jest to pomysł na kozaki, który sama wcześniej podpowiedziałąm ;) Uwielbiam takie kozaki i sama mam je w szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie jak zawsze <3 Ja proponuję, aby w kolejnym poście pojawiły się spodnie typu 'cullotes' :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Każda z nich jest po prostu ś w i e t n a

    OdpowiedzUsuń