2016/10/27

Dobry Projektant #4- Subtelne blondy


 Hej! Jak się macie? Mam nadzieję, że dobrze, szkoła niestety wykańcza, meh. Jak tam przygotowania do Halloween? Dajcie znać ;) Po ostatnim poście o czerniach...przefarbowałam się! Nie mogłam się powstrzymać. 

   Stwierdziłam, że gdy były już czernie, to i muszą być blondy, nie jestem ich zwolenniczką, ale jeśli mi się coś podoba (i pasuje :D) to po prostu to noszę. Wybrałam kilka opcji, starałam się znaleźć ładne je ładne, ale w przystępnej cenie. No ale wiadomo, że za ładny projekt musimy troszkę więcej zapłacić. Nie przedłużam już, przejdźmy do włosków.
Lizzy_n, 78 sd +78 sd.
Jedne z lepszych włosów. Bardzo mi się podobają, jednak jest kilka zbędnych włosków. 8/10.
bylovely, 83 sd + 83 sd.
Eh... przez ten post chyba stracę wiele Stardollarów :D Takich włosów jeszcze nie widziałam, delikatne, jasne z pięknym upięciem. Szczerze mówiąc, nie patrzę już na cenę, bo za taką jakość wykonania i pomysł warto tyle zapłacić. 10/10.
Clarams08, 78sd + 78sd.
Prawda, że robią wrażenie? U góry proste, na dole delikatnie pokręcone, po prostu wielkie WOW. Zdecydowanie je zakupię, bo są dobrze wykonane i po prostu...piękne! 10/10 z wykrzyknikami :D

Itskathy,  89 sd + 89 sd.
Strasznie dużo dollek je nosi. Sama je posiadam, bo są po prostu piękne! Niestety cena jest bardzo wysoka, a szkoda. Mimo to, 9,5/10.



Lubicie takie blond fryzurki?

DAJCIE ZNAĆ W KOMENTARZACH CO CHCECIE ZOBACZYĆ W NASTĘPNYM POŚCIE!
                                             

11 komentarzy:

  1. Wszystkie projekty są ładne, ale ostatni mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne, zwłaszcza drugie i ostatnie.
    W następnym poście może poruszysz temat rys do twarzy?:)
    EleganckaRarity

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodobały mi się 1, 3 i 4.
    Zastanowię się nad ich kupnem.

    karoina10057

    OdpowiedzUsuń
  4. Fryzury są naprawdę ładne, ja nigdy w życiu bym nie potrafiła takich zrobić.
    Miano dobrego projektanta w 100% zasłużone. Jedyne co mi się nie podoba to ceny :/

    fifi12fifi

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga fryzura najbardziej mi się spodobała ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie przepadam za takim blondem...

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam blondy <3 Mam ten kolorek na stardoll jak i w realu.
    DiamondNatalia2

    OdpowiedzUsuń
  8. Blondy ok, same fryzury świetnie wykonane. Niewykluczone, że kupię jeden projekt :)

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  9. Blond to tak popularny kolor, że szkoda byłoby mi sd na takie fryzury skoro mogę bez kupowania mieć dollkę z blond włosami zaznaczając tylko kolor w ustawieniach:)) wolę inwestować w oryginalniejsze rzeczy których nie da się zrobić jednym kliknięciem :)) aczkolwiek fryzury są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię blond włosy i na Stardoll i w realnym świecie. Dwa ostatnie projekty są świetne!

    OdpowiedzUsuń