2016/10/24

HOT or NOT

CrazyWorl1024

DancerMarika:
Stylizacja jest zbyt pusta, podoba mi się połączenie golfu i spodni, nie jestem przekonany do butów i bluzy. NOT.

Agateqq:
Stylizacja ma potencjał. Brakuje mi dodatków. Na pewno wymieniłabym buty. Musisz ją dopracować. Moja ocena NOT+.












duudek

DancerMarika:
Stylizacja jest całkiem OK, ale nie zachwyca. Czegoś mi w niej brakuje, może jakiejś biżuterii. Zastanowiłbym się nad innymi spodniami. NOT+.

Agateqq:
Strasznie mnie razi połączenie tak eleganckiej torebki z kowbojską kurtą. Połączenie bluzki, torebki i butów jest ok, tak samo jak kurtki i spodni, ale razem to wszystko nie daje spójnej całości. Moja ocena NOT.









Stokrotkamiss10

KONTO NIE ISTNIEJE 

Irmin888

DancerMarika:
Całość na pierwszy rzut oka wygląda bardzo dobrze, ale po przyjrzeniu się bliżej, widzę kilka rzeczy, które mi się nie podobają. Na pewno zmieniłbym buty, torebkę i okulary. Nie podoba mi się również wykonanie tego kapelusza. NOT+.

Agateqq:
O ile góra stylizacji jest całkiem ok, tak dół mnie przeraża. Buty ze spodenkami wyglądają tragiczne i mega tandetnie. Torebka oderwana od całości. Moja ocena NOT.








Zgadzacie się z ocenami?
Za tydzień ocenimy: dorota100rodzyneqmarinellaSilver4sweetface4.

8 komentarzy:

  1. Niestety zgadzam się z ocenami, stylizacje bardzo kiepskie. W drugiej stylizacji widać, że ktoś się starał ale coś nie pykło.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  2. Słabe stylizacje. Chociaż może jakby w ostatniej spodnie były dłuższe i wywaliłoby się torebkę to jeszcze by to jakoś grało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wrażenie, że wszystkie 3 stylizacje są po prostu nudne

    OdpowiedzUsuń
  4. Słabo dzisiaj, żadna stylizacja nie robi wrażenia
    EleganckaRarity

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z ocenami w pełni- żadna stylizacja mnie nie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Może i żadna nie zachwyca, ale biorąc z każdej jakiś element można stworzyć coś ciekawego ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hot/not dla wszystkich
    Bez przesady, te stylizacje nie są okropne.

    OdpowiedzUsuń