2016/10/10

Informacja

OD PEWNEGO CZASU ISTNIEJE UŻYTKOWNIK O NICKU WADDLES, KTÓRY SPRZEDAJE WŁOSY, USTA, LE ITP. ZA 2 SD. NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ!!!

TO PUŁAPKA.

Kiedy kupicie coś takiego, 2sd zamienia się na 600 sd, a jeśli tyle nie posiadacie- zjada tyle, ile macie ich na swoim Stardollowym koncie. Kiedy już kupicie...Waddles widzi hasło do Waszego konta. 
Nie wierzyłam dopóki tego nie sprawdziłam.
Stworzyłam konto na próbę, zarobiłam tam 30 sd i kupiłam usta, oczywiście za atrakcyjną cenę- 2 Stardollary. Saldo mojego konta powinno wynosić 28 sd, a było... 0. Chwilę później wylogowało mnie z konta, a kiedy próbowałam się zalogować... hasło nieprawidłowe, chociaż wiedziałam, że wpisuję je dobrze.
Morał jest taki- dla własnego bezpieczeństwa- nie kupujcie takich rzeczy, jeśli uważacie, że ich ceny są zbyt niskie jak na markę, czy jakość, bo to podejrzane.