2016/10/11




Tyka11


| Sukienka - Subcouture | Torebka - Rio | Buty - Jean Paul Gaulter |
| Bluzka - Subcouture | Spodnie - Original Future | Buty - Young Hollywood |
| Body + spódnica - Subcouture | Pasek - Balmain | Torba - Marc Jacobs | Buty - Subcouture |

Agateqq


| Body - Subcouture | Spódnica - D&G | Kurtka - PPQ | Buty - YH | Torba - CP | Łańcuszek - Pearls |
| Bluzka - Subcouture | Spodnie - It Girls | Żakiet - Melbourne Minimalism | Torebka - CP | Buty - Velvet Orchid | Pasek - Melbourne Minimalism | Naszyjnik - Bonjour Bizou |

MissMileyLove1


| Okulary - It Girls | Body - Subcouture | Płaszcz - Fallen Angel | Pasek - Killah | Spodnie - Pet&Porter | Naszyjnik - The JetSet | Buty - M&M Fashion | Torebka - It Girls | Podszewka - Nelly.com |
| Kapelusz - Callie's Picks | Bluzka - Subcouture | Pasek - It Girls | Torebka - Nelly.com | Buty - Jimmy Choo | Spodnie - Giambattista Valli |

Kaja1706

| Top - Subcouture | Naszyjnik - Fallen Angel | Płaszcz - Strike A Pose | Torebka - Nelly.com | Pasek - Mortal Kiss | Spódnica - It Girls | Buty - Nelly.com |
| Kolczyki - Subcouture | Bluzka - Bonjour Bizou | Futro - Clique | Spodnie - Bonjour Bizou | Kopertówka - Royalty | Buty - Nelly.com |

Soxo_


| Spódnica - Subcouture | Kurtka - Subcouture | Top - Antidote | Łańcuszek - PPQ | Torebka - Subcouture | Biustonosz - Basics | Buty - Balmain |

20 komentarzy:

  1. Najbardziej spodobały mi się stylizacje MML1, Kai i Soxo ♡
    W pierwszej stylizacji Tyki strasznie razi mnie ta nagość pod sukienką :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ta nagość to komicznie wygląda,dla mnie to wygląda jakbym oglądała manekina nagiego ze sklepu :P

      Usuń
  2. Druga stylizacja MissMileyLove1 mi się nawet podoba. Ogólnie dostawa była słaba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się tylko stylka od soxo i 2 od Kai :)

    SrebrnaMuza

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie mi sie podobają, a najbardziej stylka od Soxo :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga Agateqq, druga MissMileyLove1 oraz Kaja1706 są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga stylizacja MissMileyLove1 i Soxo_ - super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z opiniami wyżej, Kaja i Soxo świetne stylizacje.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja Soxo bez dwóch zdań jest najlepsza, podoba mi się też trzecia od Tyki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacje MissMileyLove1 i Soxo_ skradły moje serce

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyka i Soxo! Pięknie :D

    majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podobają mi się stylizacje od MisszMileyLove1, Soxo_ oraz Kai.
    EleganckaRarity

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogólnie nowa kolekcja szału nie robi, ale stylizacje od MissMileyLove1 urzekły mnie!

    Tw_AlanekX3

    OdpowiedzUsuń
  13. dla mnie ta kolekcja to była tandeta i kicz,a jeśli chodzi o stylizację to podoba mi się tylko stylizacja Soxo i obie Agateqq,a pierwsza stylizacja Tyki daje po oczach,mogłeś chociaż jakiś stanik i majtki nałożyć pod tą sukienkę,bo to wygląda komicznie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej przypadły mi do gustu stylki Soxo i Agateqq :D.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacja, prawie wszystkie mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kaja i soxo- wykonały dziś najlepsze stylizacje ever :D

    OdpowiedzUsuń