2016/11/03

Dobry Projektant #5 - Maski.

Dobry wieczór! W poprzednim poście jedna z czytelniczek podsunęła mi temat rys/kontórowania do twarzy, dla mnie jest to sama przyjemność! Bardzo dziękuję za taki pomysł.


JocyKyH

Co jak co, ale tej pani nikomu nie trzeba chyba przedstawiać ;) Można powiedzieć, że jest to królowa w projektowaniu masek! Jocy pochodzi z Meksyku, ma 93 poziom oraz status Royalty. Bardzo urzekła mnie jej prezentacja! Jest po prostu przepiękna. Przejdźmy do apartamentu oraz doll.


APARTAMENT ORAZ DOLL


Z tego co mi się wydaje, apartament ma przypominać Fiestę, nie przemawia to do mnie, nie lubię takich klimatów. Wszystkiego jest po prostu za dużo. Za to doll- jest przepiękna! Ocena : trzy punkciki odejmuję za lalkę. 7/10.

PROJEKTY

Za bardzo się tutaj nie rozpiszę, bo po prostu bez dwóch zdań : Jocy to królowa w projektowaniu konturów i nikt jej raczej nie przebije. Maski bardzo trudno zdobyć, wszyscy się o nie dosłownie biją, kiedy użytkowniczka je wystawi znikają w kilka minut, błyskawicznie, prawda? Jakoś wykonania bezbłędna, cena jest przeciętna można by powiedzieć, bo generalnie maski po tyle się sprzedaje. Za taką jakość warto! Oczywiście wystawiam 10/10.


Teraz kilka innych rys  :
Średnio mi się podobają, zwłaszcza ten nos wygląda tandetnie. 5/10

Są to rysy to nieco innego zarysu twarzy, niż te "standardowe" i to bardzo plusuje! Wykonanie niczego sobie. 9/10.

Z tą maską trzeba uważać, ponieważ na bladej skórze zostawia czerwone plamy, po nałożeniu twarz doll wygląda niczym buzia delikatnej, małej lalki. 6/10.

Tutaj kontury są lekkie i bardzo podobne do powyższych, ale nic dziwnego- jest to ta sama projektantka. 10/10!

Duży plus za kształt, bo mało jest takich konturów do właśnie takiej twarzy. Za wszystko 8/10.


A wy macie któreś z powyższych rys? Polecacie jakieś projektantki? Komentujcie!


18 komentarzy:

  1. Masz rację,jej projekty są super.Ja jednak nie przepadam za maskami.Makijaż bez nich wygląda lepiej o jest bardziej widocny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, Jocy zdecydowanie króluje w projektowaniu rys. Jej projekty są świetne. A z rysami trzeba uważać, żeby nie przesadzić lub żeby nie kupić tych tandetnie zrobionych, bo efekt może być tragiczny. :)
    EleganckaRarity

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo Joc <3 Moja ulubiona projektantka, cieszę cię bardzo z posta:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam w ogóle kupionych rysów. Na tak bladej dollce jaką mam często wyglądają brudno, albo za czerwono. I jeśli kiedyś się zdecyduję to pewnie postawię na pewniaka i kupię od JocyKyH :)

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam bardzo bladą doll i zdecydowanie pasują mi te od Jocy, także śmiało!

      Usuń
  5. Projekty fajne, aczkolwiek bardzo drogie :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze chciałam takie rysy, ale nie stać mnie na nie :')
    *konturowania (pierwsze zdanie)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wg mnie dol mi sie podoba natomiast pokoj srednio. Ja osobiscie mam 2 rysy od Jocy. Chociaz przyznam ze doce tez ma fajne projekty

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie posiadam żadnych rys od projektantki, ale pewnie jak kiedyś będę miała sd na zbyciu i będę chciała odświeżyć wygląd doll to pewnie poszukam u niej czegoś dla siebie, bo tworzy świetne maski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Według mnie Boule.et.Beat bez porównania przebija JocyKyH. Chociaż jej maski też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "ale tej pani nikomu nie trzeba chyba przedstawiać"
    Mi trzeba.

    "Maski bardzo trudno zdobyć, wszyscy się o nie dosłownie biją"
    Ja się nie biję.

    stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej pani, ale to pewnie dlatego, że maski mnie kompletnie nie interesują. Nie podoba mi się wygląd doll w nich po prostu xd i raczej to się już mi nie zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Może w następnym poście maski dla czarnoskórych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mi pomożesz z szukaniem, to oczywiście :DD

      Usuń
  13. Dla mnie rządzą maski tombstone,która już niestety nie sprzedaje rysów. Co prawda jocykyh i aaliyah też mają świetne rysy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł na post. A cd rys to w 100 procentach zgadzam się dla opisów! :))

    OdpowiedzUsuń