2016/11/21

HOT or NOT

klala199

Agateqq:
Podoba mi się zamysł połączenia eleganckich elementów z tatuażami. Czarny top nie bardzo mi tu pasuje, wygląda jak zwykły podkoszulek. Pozbyłabym się okularów i zegarka. Moja ocena HOT/NOT.

cherry9713:
Podoba mi się. Elegancja przełamana topem z nadrukiem i tatuażami. Zmieniłabym tylko buty na jakieś z zakrytymi palcami. HOT-.

DancerMarika:
Stylizacja jest całkiem OK, ale trochę nudna, nie ma w niej nic "świeżego". Na pewno dodałbym jakiś kolor, dla przełamania tego schematu. NOT+.









nufii03

Agateqq:
Za dużo wszystkiego. Makijaż jest straszny i nie pasuje do stroju. Ponad to krzywo założyłaś buty. Strasznie gryzie się kolor sznurówek i bomberka. Baza w miarę ok. Moja ocena NOT.

cherry9713:
Połączenie kurtka + bluzka + spodnie jest ok i wystarczyłoby kilka dodatków, żeby urozmaicić stylizację. Niestety zdecydowałaś się buty, które kompletnie nie pasują i w dodatku są krzywo założone. Zrezygnowałabym też z czapki. Całość oceniam na NOT.

DancerMarika:
Baza wygląda bardzo dobrze, natomiast buty, czapka i choker psują całą stylizacje, zmieniłbym je na coś odpowiedniejszego. NOT.







TonnyVogue

Agateqq:
Buty i blazer strasznie przytłaczają outfit. Podoba mi się pomysł z sukienką. Moja ocena NOT.

cherry9713:
Totalny mix. Na pewno najgorzej wypadają tutaj buty. Kurtka nie pasuje do zwiewnej, białej sukienki. Jedyne połączenie jakie mi się podoba to torebka + naszyjnik i na tym bym się skupiła wymieniając całą resztę. NOT.

DancerMarika:
Sukienka i buty same w sobie mi się nie podobają, również nie jestem przekonany do połączenia kolorystycznego. Myślę, że całość prezentowałaby się lepiej z inną kurtką i butami. NOT.








weronika888

Agateqq:
Nudna, nuda, nuda. Nuda jest najgorsza. Jeśli miała być taka stylistyka, to ok. Mi się po prostu nie podoba. Zbyt mrocznie i żałobnie. Moja ocena NOT.

cherry9713:
Sukienka, kurtka i naszyjnik nie wyglądają źle. Przydałoby się wprowadzić trochę koloru dla ożywienia całości. Pozbyłabym się tej ogromnej kokardy, a także zmieniłabym buty. Na dzisiaj NOT.

DancerMarika:
Zupełnie mi się nie podoba. Na pewno pozbyłbym się tej okropnej kokardy i butów. NOT.









Zgadzacie się z ocenami? 
Za tydzień ocenimy: Oliwkafx, kadaer010, Sammy.Super, ola4077.

12 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja jest bardzo powszechna i nuda. Buty kompletnie nie pasują, a srebrna obramówka gryzie się ze złotym wykończeniem zegarka. Dla mnie NOT

    Z pozostałymi ocenami się zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oceny są jak najbardziej adekwatne do powyższych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oceny są jak najbardziej adekwatne do powyższych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W pierwszej stylizacji nie podoba mi się połączenie spodnie, bluzka i kołnierz pod spodem.
    Złoty zegarek grysie się ze srebrnymi okularami. Pozbyłabym się tatuażu i chokera (?). NOT.
    Z resztą ocen się zgadzam.
    karolina10057

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie NOT+, NOT, NOT+ i NOT. Nie było dzisiaj powalających stylizacji :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś są niezbyt zachwycające stylizacje. Uważam,że pierwsza jest najlepsza. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza stylizacja jest całkiem, całkiem dla mnie HOT-, reszta NOT.
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  8. Są brzydkie, ale pierwsza jest najmniej brzydka z nich wszystkich ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza stylizacja mi się podoba, natomiast reszta to totalna porażka.
    EleganckaRarity

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie na NOT. Żadna nie wpadła mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie wszystkie zdecydowanie NOT :)

    OdpowiedzUsuń