2016/11/18

Metamorfoza

Witajcie!

Dzisiejszą metamorfozę przejdzie fifi12fifi

Przed: Ładny, staranny makijaż, zrezygnowałabym z tej zielonej kreski(nie lubię takich kolorów, więc może dlatego mi przeszkadza) . Jako całość jednak wygląda dość fajnie. 
Po: Postawiłam na jesienne kolory - brąz i pomarańcz, jednakże dodałam odrobinę ceglastego koloru dochodzącego do źrenicy oka, a od tego momentu powiekę pomalowałam śmietankowym kolorem.

Przed: Podoba mi nawet baza, jednak dodatki dla mnie są bardzo słabe. Jako całość kompletnie mi się nie podoba.
Po: Pierwsza stylizacja w sumie powstała zupełnie przypadkowo, płaszcz i buty jakoś same  w padły mi ręce i okazało się, że fajnie do siebie pasują, ciężko było dobrać bluzkę, która pasowałaby do tej stylizacji - przykrywała brzuch i wpasowała się w klimat. 
Drugiemu outfiowi elegancji dodaje czarna marynarka, przez co wyszła streetowa elegancja. 

12 komentarzy:

  1. Streetowa, nie strettowa ;) Zgadzam się co do makijażu i błędów w stylizacji "przed", mimo to bardziej mi się podoba niż "po".
    Agateqq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba po 2 dniach bez spania trzeba iść spać :'D
      Teraz sama w szoku jestem co ja napisałam, ale już poprawiony ;)

      Usuń
    2. Znam z autopsji. Wyśpij się ;)

      Usuń
  2. Makijaż lepszy PO, a z stylizacji trudno wybrać,ponieważ żadna nie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż podoba mi się i przed i po, natomiast że stylizacji żadna mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. W makijażu PRZED zmieniłabym kreskę na czarną. W PO nie podoba mi się połączenie pomarańczu z czerwienią na ustach.
    Stylizacje mi się nie podobają.
    karolina10057

    OdpowiedzUsuń
  5. Metamorfoza udana a makijaż po jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny makijaż "po", stylizacje również udane.
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż "po" jak najbardziej udany, nie ma do czego się przyczepić, ale jednak wolę "przed", doll jakoś tak uroczo wygląda w tych krótszych włosach. Ze stylizacjami "po" mam takie same odczucia - są bardzo ładne, ale znowu "przed" bardziej mnie przekonuje, połączenie zielonego makijażu z zieloną torebką wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń